• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

horizon box te koop

  • Onderwerp starter Onderwerp starter whatyouneed
  • Startdatum Startdatum
W

whatyouneed

ik zag op een website een horizon box te koop staan.
kan dat of is het een gestolen horizon box.


https://www.usedproductsarnhem.nl/webshop/samsung-smt-g7400-upc-decoder-500gb-hdd.html
 
Het kan, en die iemand die die verkocht heeft voor paar tientjes krijgt dikke rekening van 200+eu wegens niet terug geven box.

Maar goed leuk maar je hebt er geen moer aan iedergeval, ding is gelocked en ook deblockeerd op upc netwerk.
 
Mijn eerste indruk is dat de box "van de vrachtwagen af is gevallen".
Of iemand heeft de box verkocht aan de winkel en op deze manier door probeer te verkopen.

Niet pluis in ieder geval volgens mij.
 
Die persoon die het beleend heeft (het is een pandjeshuis) is gewoon fout bezig. Niets van de vrachtwagen gevallen... Wat wel handig kan zijn is dat ding nu kopen, want hij is geactiveerd voor de echte eigenaar. Als je maar UPC-signaal hebt en het is toch een uitgesproken mogelijkheid om dat ding zelf eens aan te passen met andere hardware. Gewoon, omdat het kan :)
 
Of iemand die hem op moest sturen en dat niet gedaan heeft ::)
 
Creative Solution zei:
Die persoon die het beleend heeft (het is een pandjeshuis) is gewoon fout bezig. Niets van de vrachtwagen gevallen... Wat wel handig kan zijn is dat ding nu kopen, want hij is geactiveerd voor de echte eigenaar. Als je maar UPC-signaal hebt en het is toch een uitgesproken mogelijkheid om dat ding zelf eens aan te passen met andere hardware. Gewoon, omdat het kan :)

Niet alleen een fout van die persoon maar *ook* een fout van het pandjeshuis. Het apparaat was niet in eigendom van de persoon die het apparaat verkocht heeft of beleend.
 
En hoe wil dat bedrijf dat weten? Maar goed, die spijker is al gevonden.
 
Het is duidelijk gelabeled als een apparaat uitegeven door UPC; zo'n bedrijf moet dat toch gewoon weten?

Volgens mij mogen ze alleen apparaten innemen waar herkomst duidelijk is; dwz, er moet een aankoopbewijs zijn.
 
Terug
Bovenaan