T
teremai
Hoi,
Ik had mijn horizon box op mijn router aangesloten en dit werkte prima.
Maar omdat mijn modem niet meer dan 100 Mbit ondersteunt toch maar weer (tijdelijk) modem gaan gebruiken.
Nu lukt het mij niet om de horizon box in mijn netwerk te hangen
Ik kan hem ook niet meer benaderen via webinterface.
Hij wordt ook nergens aangegeven in mijn modem.
Wat kan ik nu doen?
Mvg
Ik had mijn horizon box op mijn router aangesloten en dit werkte prima.
Maar omdat mijn modem niet meer dan 100 Mbit ondersteunt toch maar weer (tijdelijk) modem gaan gebruiken.
Nu lukt het mij niet om de horizon box in mijn netwerk te hangen
Ik kan hem ook niet meer benaderen via webinterface.
Hij wordt ook nergens aangegeven in mijn modem.
Wat kan ik nu doen?
Mvg
