Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
mijn horizon box neemt programmas op die ik al lang geleden heb opgenomen en daarna heb afgemeld om op te nemen, waardoor ik tijdens afwezigheid niet alle programmas kan opnemen die ik tevoren heb ingeprogrammeerd
Als je echt alles wilt wissen breng de box dan naar de fabrieks instellingen. en herstel dan zonder het bewaren van je oude instellingen.
Eerder ingestelde opnames die niet meer uitgezonden worden (voor langere tijd) worden later wel weer opgenomen. Zelf heb ik dit met Casualty die nu even een zomerstop hebben. Gaat straks weer gewoon verder in de opname reeks. Soms wis een seizoen maar weer niet de hele serie ook dat kan gebeuren.
Kijk ook even wat je energiestand is. Zie hieronder.