• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Horizon box met Buffalo linkstation

  • Onderwerp starter Onderwerp starter rpr8
  • Startdatum Startdatum
R

rpr8

Hallo allemaal,

Ik heb dus sinds een paar dagen de HB in huis, en had al een Buffalo Linkstation draaien.
Nu gebeurt als vaak als ik op de HB naar ''mijn media'' ga, dat de HB vastloopt.

Maar de keren dat ik er wel inkan, mijn linkstation herkend wordt, en ik deze probeer te openen geeft hij niets aan. Ik kan alleen kiezen tussen sorteren op datum of volgorde, maar nog steeds geeft hij dan niets weer.

Is er iemand van jullie die hier een goede oplossing voor heeft?
 
rpr8 zei:
Hallo allemaal,

Ik heb dus sinds een paar dagen de HB in huis, en had al een Buffalo Linkstation draaien.
Nu gebeurt als vaak als ik op de HB naar ''mijn media'' ga, dat de HB vastloopt.

Maar de keren dat ik er wel inkan, mijn linkstation herkend wordt, en ik deze probeer te openen geeft hij niets aan. Ik kan alleen kiezen tussen sorteren op datum of volgorde, maar nog steeds geeft hij dan niets weer.

Is er iemand van jullie die hier een goede oplossing voor heeft?

Ik ben hem de hele tijd kwijt en als ik hem heb dan heeft de mediaserver steeds een timeout ik word er gek van wie weet het?
Kan hem wel altijd pingen ?????
Eigenlijk heb ik dus voor 299 euro een nas gekocht wat tot nu toe gewoon weggegooid geld lijkt heel erg frustrerend want ik ben er al weken mee bezig maar het werkt gewoon niet naar behoren.
 
@rpr8 Probeer je het via Mijn apparaten? Zo ja, probeer het ook eens via bijv. Mijn muziek.
 
Eindelijk opgelost.
Ik heb de Nas een vast ip gegeven maar wel in de range van de Horizon anders werkt het niet.
De Horizon deelt ip's uit van 192.168.192.1 tot xxx.xxx.xxx.65
Ik heb de Nas ip 162.168.192.66 gegeven en deze poort ook gereserveerd in de Horizon.
Alles loopt nu als een zonnetje
 
@ Daniel: Kan niet. Zal dus op het aangesloten apparaat ingesteld moeten worden.
 
ok. ik probeer to volgen wat 'TVerm' zegt Ik heb de Nas ip 162.168.192.66 gegeven en deze poort ook gereserveerd in de Horizon.

Ik heb dus de Linkstation de ip adres van 162.168.192.66 gegeven en nu moet ik ook de poort reserveren in de mediabox toch?, maar hoe doe ik dat?
 
kan iemand uitleggen hoe je dit nou moet doen?

Ik heb ook een Buffolo linkstation Duo Nas in combinatie met de HB.
Ik kan de NAS wel zien onder "mijn apparaten" en ook kiezen, maar afspelen van bijv. een ISO werkt niet omdat hij dan de inhoud van de iso laat zien.

via "mijn films" of "mijn foto's" ziet hij de nas niet, dan krijg ik de melding dat ik de mediabibliotheek opnieuw moet instellen.

iemand een oplossing?
 
jpr zei:
Ik kan de NAS wel zien onder "mijn apparaten" en ook kiezen, maar afspelen van bijv. een ISO werkt niet omdat hij dan de inhoud van de iso laat zien.
De Horizon box is een beperkte mediaspeler en .iso is een van de formaten die hij niet kan afspelen.
via "mijn films" of "mijn foto's" ziet hij de nas niet, dan krijg ik de melding dat ik de mediabibliotheek opnieuw moet instellen.
Je moet doen wat er staat. Je moet je mediaserver (mediaserver, DNLA, Twonky, of hoe het op jouw NAS heet) opnieuw instellen en de mediabibliotheek daarvan laten bijwerken.
Hoe je dat op jouw apparaat doet weet ik niet want ik ken de Buffalo linkstation niet.
 
Johnny54, bedankt voor je reactie
Instellen van de mediaserver heb ik al tig keer gedaan, maar dat haalt dus niks uit.

en een iso zou toch het minste moeten zijn wat dat ding af zou moeten kunnen spelen??
 
Terug
Bovenaan