• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Horizon - box is uitgevallen en niet meer aan de praat te krijgen

  • Onderwerp starter Onderwerp starter tinuzzz
  • Startdatum Startdatum
T

tinuzzz

Allen,

Sinds een week heb ik Horizon en het bestellen en de instalatie ging helemaal voorspoedig. Heb een week zonder grote problemen kunnen genieten van Horizon en was erg te spreken. Echter viel dinsdag avond de box helemaal uit. De lampjes van de box (Samsung HD DVR SMT-G7400) gingen pas na ongeveer 2/3 uur weer branden en daarna kon ik Horizon weer opstarten.

Gistermiddag viel de box echter weer uit en sindsdien is deze met geen mogelijkheid meer aan te krijgen. Heb alles geprobeerd, maar de Horizon Box is op geen enkele manier aan te krijgen. Hierdoor heb ik sinds gisteren geen Internet, Telefonie en geen Digitale TV meer.

Gisteravond kreeg ik na 40 minuten bellen iemand van de Helpdesk aan de telefoon en hij kon mee ook helaas niet verder helpen. Er is nu een afspraak ingepland, maar door drukte ivm de problemen van Horizon kon hij de afspraak op z'n vroegst dinsdag 5 november inplannen. Dat betekent dat ik een week zonder internet, telefoon en digitale tv zit.

Heeft iemand op dit forum wellicht nog een tip die ik zou kunnen uitproberen?
 
De box achter uitzetten 30 sec wachten. opnieuw aanzetten en de - toets voorkant inhouden. Hoop dat het werkt. Of de voeding is kapot
 
ScoobySnack zei:
De box achter uitzetten 30 sec wachten. opnieuw aanzetten en de - toets voorkant inhouden. Hoop dat het werkt. Of de voeding is kapot

Uiteraard heb ik dat geprobeerd. De box gaat echter in zijn geheel niet meer aan. En het lampje van de voeding (groen lampje) brand gewoon dus er wordt wel stroom doorgegeven na de box. De eerste keer ging de box na 3 uur weer aan, maar nu is hij sinds gistermiddag niet meer levend te krijgen. Er branden helemaal geen indicator-lampjes op de box. Ook de tijd/voortgang is niet te zien.
 
Lang leve de Horizon box een andere manier van kijken…….. ja waar naar???
Naar zwart beeld want hij doet het niet meer……

Ik volg nu al een tijdje alle ervaringen van de Horizon gebruikers en ben blij dat ik nog steeds niet ben gewicht en voorlopig ga ik ook absoluut niet over.

Cheers
 
Beetje kort door de box AntS... Als je op dit forum kijkt, zie je inderdaad meestal negatieve reacties. Maar ja, daar is dit forum dan ook voor: om samen de problemen proberen op te lossen. Alle Horizon gebruikers die geen problemen hebben die hoor je dus niet. Bij ons loopt de HB prima, op een paar kleine bugs na die de komende tijd wel zullen verdwijnen. Dus mijn advies is om de keus wel/niet Horizon te nemen niet (alleen) te laten afhangen van de reacties op dit forum.
 
Terug
Bovenaan