T
tinuzzz
Allen,
Sinds een week heb ik Horizon en het bestellen en de instalatie ging helemaal voorspoedig. Heb een week zonder grote problemen kunnen genieten van Horizon en was erg te spreken. Echter viel dinsdag avond de box helemaal uit. De lampjes van de box (Samsung HD DVR SMT-G7400) gingen pas na ongeveer 2/3 uur weer branden en daarna kon ik Horizon weer opstarten.
Gistermiddag viel de box echter weer uit en sindsdien is deze met geen mogelijkheid meer aan te krijgen. Heb alles geprobeerd, maar de Horizon Box is op geen enkele manier aan te krijgen. Hierdoor heb ik sinds gisteren geen Internet, Telefonie en geen Digitale TV meer.
Gisteravond kreeg ik na 40 minuten bellen iemand van de Helpdesk aan de telefoon en hij kon mee ook helaas niet verder helpen. Er is nu een afspraak ingepland, maar door drukte ivm de problemen van Horizon kon hij de afspraak op z'n vroegst dinsdag 5 november inplannen. Dat betekent dat ik een week zonder internet, telefoon en digitale tv zit.
Heeft iemand op dit forum wellicht nog een tip die ik zou kunnen uitproberen?
Sinds een week heb ik Horizon en het bestellen en de instalatie ging helemaal voorspoedig. Heb een week zonder grote problemen kunnen genieten van Horizon en was erg te spreken. Echter viel dinsdag avond de box helemaal uit. De lampjes van de box (Samsung HD DVR SMT-G7400) gingen pas na ongeveer 2/3 uur weer branden en daarna kon ik Horizon weer opstarten.
Gistermiddag viel de box echter weer uit en sindsdien is deze met geen mogelijkheid meer aan te krijgen. Heb alles geprobeerd, maar de Horizon Box is op geen enkele manier aan te krijgen. Hierdoor heb ik sinds gisteren geen Internet, Telefonie en geen Digitale TV meer.
Gisteravond kreeg ik na 40 minuten bellen iemand van de Helpdesk aan de telefoon en hij kon mee ook helaas niet verder helpen. Er is nu een afspraak ingepland, maar door drukte ivm de problemen van Horizon kon hij de afspraak op z'n vroegst dinsdag 5 november inplannen. Dat betekent dat ik een week zonder internet, telefoon en digitale tv zit.
Heeft iemand op dit forum wellicht nog een tip die ik zou kunnen uitproberen?
