O
Opa Roel
Hallo, wij hebben een horizon doos gekregen en die deed het een week of 5 prima.
Probleem:
Sinds 2 dagen krijg ik ineens een zwart scherm, de box laat in het display allen blokjes zien die heen en weer gaan om na 1 minuut of langer weer de tijd aan te geven. Je moet hem dan weer opnieuw aanzetten.
Onnodig om te zeggen dat het erg vervelend is, en de stoom komt na 5 x wel uit je oren. Ik heb de stroom eraf gehaald, maar dat maakt niet uit.
wat te doen?? iemand hier ervaring mee?? Heb gekeken naar topic's over mijn klacht over de box maar ik kan het niet vinden.
ik hoor graag van jullie.
Probleem:
Sinds 2 dagen krijg ik ineens een zwart scherm, de box laat in het display allen blokjes zien die heen en weer gaan om na 1 minuut of langer weer de tijd aan te geven. Je moet hem dan weer opnieuw aanzetten.
Onnodig om te zeggen dat het erg vervelend is, en de stoom komt na 5 x wel uit je oren. Ik heb de stroom eraf gehaald, maar dat maakt niet uit.
wat te doen?? iemand hier ervaring mee?? Heb gekeken naar topic's over mijn klacht over de box maar ik kan het niet vinden.
ik hoor graag van jullie.
yeah:
als ik naar de lijst kijk van zendmasten in Leiden, dan staan er geen C2000 masten in mijn directe omgeving.