Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bij Ziggo denken ze dat je de hele dag die box aan het uit en aan zetten bent, soms is dat ook wel nodig want er is altijd wel wat aan de hand. Is het normaal dat wij de storingen oplossen of wordt het eens geen tijd om een alternatief voor die horizon/XL box te vinden, dat ding heeft al sinds de tijd van UPC gedonder.
Mijn horizon box gaat niet meer in de laagste eco modus.
Hij is daar nog wel op ingesteld maar het klokje blijft altijd aan.
Tot enkele weken geleden ging de box nog normaal naar de laagste eco stand.
Iemand een idee wat het kan zijn?