- Berichten
- 17.522
- Internet
- Odido
- Ziggo
Nu voor de tweede keer binnen een week.
De fan van de Horizon Box gaat opeens keihard draaien, en met keihard bedoel ik echt enorm hard.
Alsof de fan in de stand "straalmotor" gezet wordt
Een minuutje, langer is het niet en dit een paar keer achter elkaar.
Zet ik de box een uurtje uit, ding is totaal niet warm omdat deze bij mij op "laag" staat en uit is.
Lijkt mij toch niet normaal.
Heb deze box bijna een jaar en doet het verder prima.
Maar is dit toch een teken dat hij in zijn laatste dagen zit?
De fan van de Horizon Box gaat opeens keihard draaien, en met keihard bedoel ik echt enorm hard.
Alsof de fan in de stand "straalmotor" gezet wordt

Een minuutje, langer is het niet en dit een paar keer achter elkaar.
Zet ik de box een uurtje uit, ding is totaal niet warm omdat deze bij mij op "laag" staat en uit is.
Lijkt mij toch niet normaal.
Heb deze box bijna een jaar en doet het verder prima.
Maar is dit toch een teken dat hij in zijn laatste dagen zit?