• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Horizon box blijft hangen op de nightrider stand.

  • Onderwerp starter Onderwerp starter militair_stefan
  • Startdatum Startdatum
M

militair_stefan

Hier blijft de box hangen op de nightrider stand...
Gister is de monteur geweest heeft alles geprobeerd, maar mocht niet baten.
Nu maar weer wachten op reactie van UPC. Word hier zo moe van!! >:(
Ik woon in Zaanstand Noord-Holland, misschien dat ze hier ook eens een update moeten doen.
Zijn er meer mensen met dit probleem?
 
militair_stefan zei:
Hier blijft de box hangen op de nightrider stand...
Gister is de monteur geweest heeft alles geprobeerd, maar mocht niet baten.
Nu maar weer wachten op reactie van UPC. Word hier zo moe van!! >:(
Ik woon in Zaanstand Noord-Holland, misschien dat ze hier ook eens een update moeten doen.
Zijn er meer mensen met dit probleem?

Update is al uitgerolt.. Doe eens een frontpanel reset... Staat hier ergens op het forum onschreven hoe je dat doet..
 
militair_stefan zei:
Ik ben woonachtig in Zaanstad Noord Holland. Is hier de update ook beschikbaar? Of weet iemand de oplossing?

Hallo Stefan, welkom op dit forum. De update moet zo langzaamaan bij jou erop staan en als resetten en terug naar fabrieksinstellingen niet helpt zou je een telefoontje kunnen wagen naar de Helpdesk van UPC. Mocht dat geen soelaas bieden dan kun je het eens proberen bij Jordy van UPC-webcare. Het kan zijn dat er een monteur wordt gestuurd als het binnenkomend signaal niet goed is. Heb wel een beetje geduld met webcare want die mensen hebben het razend druk these days!

Maar als je beetje rondleest kun je zien dat er nog genoeg mensen problemen blijven hebben ook ná de update H2. Succes...
 
Ik woon in zaandam en heb nagenoeg geen problemen. Natuurlijk net als andere de favorieten problemen en het enige andere is dat af en toe het beeld hapert. Dat is nog geen honderdste van een seconde en alles loopt daarna gewoon verder, ik hoef er niks voor te doen.
 
Terug
Bovenaan