M
militair_stefan
Hier blijft de box hangen op de nightrider stand...
Gister is de monteur geweest heeft alles geprobeerd, maar mocht niet baten.
Nu maar weer wachten op reactie van UPC. Word hier zo moe van!!
Ik woon in Zaanstand Noord-Holland, misschien dat ze hier ook eens een update moeten doen.
Zijn er meer mensen met dit probleem?
Gister is de monteur geweest heeft alles geprobeerd, maar mocht niet baten.
Nu maar weer wachten op reactie van UPC. Word hier zo moe van!!

Ik woon in Zaanstand Noord-Holland, misschien dat ze hier ook eens een update moeten doen.
Zijn er meer mensen met dit probleem?