W
wdb
hoe kan ik 4 programma's tegelijkertijd opnemen zoals er wordt gezegd?
ik krijg een melding zo iets van als u al een ander programma op het zelfde tijdstip etc.
wilt u dan dit opnemen etc..
of moet ik iets instellen?
ik krijg een melding zo iets van als u al een ander programma op het zelfde tijdstip etc.
wilt u dan dit opnemen etc..
of moet ik iets instellen?
