J
Jobson1980
Ik heb horizon (60 Mbit) besteld. Vanmiddag krijg ik de box in huis.
Ik heb aangegeven hem op te willen nemen in het bestaande netwerk, maar mijn huidige modem is een Arris TM602B. Dus niet geschikt voor 60 Mbit.
Ik moet dus nog een ander modem krijgen. Hier moet ik nog over bellen, want volgens mij zijn ze dat vergeten.
Maar welke ga ik dan krijgen? Ik lees iets over een Cisco? Hier zit ook Wireless in.
Op dit moment is de situatie als volgt:
[grote boze internet] -> [Arris TM602B] -> [TP Link TL-WR1043ND]
Telefoon hangt uiteraard aan de Arris.
De TP Link werkt prima en hier heb ik ook alles op geconfigd wat betreft port forwarding etc..
Hoe gaat dat in de nieuwe situatie? Of hoe kan ik dit het beste opzetten als ik die TPLink wil houden?
Of kan ik die er beter tussenuit halen en alles op de Cisco doen? Kan dat dan wel?
Ik heb aangegeven hem op te willen nemen in het bestaande netwerk, maar mijn huidige modem is een Arris TM602B. Dus niet geschikt voor 60 Mbit.
Ik moet dus nog een ander modem krijgen. Hier moet ik nog over bellen, want volgens mij zijn ze dat vergeten.
Maar welke ga ik dan krijgen? Ik lees iets over een Cisco? Hier zit ook Wireless in.
Op dit moment is de situatie als volgt:
[grote boze internet] -> [Arris TM602B] -> [TP Link TL-WR1043ND]
Telefoon hangt uiteraard aan de Arris.
De TP Link werkt prima en hier heb ik ook alles op geconfigd wat betreft port forwarding etc..
Hoe gaat dat in de nieuwe situatie? Of hoe kan ik dit het beste opzetten als ik die TPLink wil houden?
Of kan ik die er beter tussenuit halen en alles op de Cisco doen? Kan dat dan wel?

