Prutscout1963
Forum Gebruiker
- Berichten
- 1
ik krijg in de app geen mogelijkheid om een opname in te stellen.
Ik heb android 5 draaien op een Samsung note4 en een iPad :censored:
Ik heb android 5 draaien op een Samsung note4 en een iPad :censored:
Hier ook sinds afgelopen vrijdag de Horizon-box...ik zag het inderdaad hier al ergens staan dat dat nog niet werkt bij "oud-Ziggo" klanten , maar op de
Ziggo-site en bij de helpdesk wordt hier niet over gesproken helaas (nee meneer, dat zou moeten werken :rolleyes.
De box inderdaad niet op ECO staan hoor!
Zojuist nog een medewerker van Ziggo gesproken vanwege een ander detail van ons abonnement en die bevestigde inderdaad dat vanaf vrijdag a.s. het
wel zou moeten werken voor de meeste abonnees, maar ook dat er een nieuwe
(of ge-update) app uitkomt!
We wachten nog even af.
Bedankt voor de link...jammer hoor!
Toen ik mijn abonnement afsloot (20 april) noemde de medewerker de app en zijn remote control etc. als een voordeel ervan, werkte ook zei hij :roll:
Een week later zegt een collega dat het vanaf 1 mei moet werken...:shock:
Dus ik gisteren proberen :?
En nu lees ik dus de vage uitspraak "voor het einde van het jaar":no:
Edit : vandaag iemand van Ziggo gesproken vanwege een bestelling voor een familielid en daar vroeg ik het ook nog aan, die zei weer dat het gewoon moest werken als je de Horizon al had, ze adviseerde wel om toch maar even contact op te nemen met de technische dienst. :mrgreen:
Opnemen op afstand en de Remote control zijn nog niet overal in Nederland beschikbaar. Beide opties komen voor het einde van dit jaar overal beschikbaar. Zie deze pagina van Ziggo.