• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Horizon app

  • Onderwerp starter Prutscout1963
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
P

Prutscout1963

ik krijg in de app geen mogelijkheid om een opname in te stellen.
Ik heb android 5 draaien op een Samsung note4 en een iPad :censored:
 
Hier ook sinds afgelopen vrijdag de Horizon-box...ik zag het inderdaad hier al ergens staan dat dat nog niet werkt bij "oud-Ziggo" klanten , maar op de
Ziggo-site en bij de helpdesk wordt hier niet over gesproken helaas (nee meneer, dat zou moeten werken :rolleyes:).

Bij mij is het nog erger zelfs : de app force-closed als ik op een tv-stream klik, dan gaat hij laden en vervolgens : "Helaas, Horizon Go is gestopt" :roll:
Op de telefoon van mijn vrouw doet ie dat dan weer niet, maar is hij weer
ontzettend traag :giveup:
 
Hier ook sinds afgelopen vrijdag de Horizon-box...ik zag het inderdaad hier al ergens staan dat dat nog niet werkt bij "oud-Ziggo" klanten , maar op de
Ziggo-site en bij de helpdesk wordt hier niet over gesproken helaas (nee meneer, dat zou moeten werken :rolleyes:).

Dan heb je denk ik niet iemand van de technische dienst van Ziggo gesproken. Zij hebben namelijk bevestigd dat het op dit moment nog niet werkt voor mensen die al Ziggo hadden.
Via de website zou je dan je eigen Horizon box registratie kunnen inzien, dat is nu nog leeg.

Overigens mag je Horizon Box niet ingesteld zijn op de ECO modus in standby, anders kun je sowieso geen opnamen op afstand instellen via de Horizon Go app.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
De box inderdaad niet op ECO staan hoor!

Zojuist nog een medewerker van Ziggo gesproken vanwege een ander detail van ons abonnement en die bevestigde inderdaad dat vanaf vrijdag a.s. het
wel zou moeten werken voor de meeste abonnees, maar ook dat er een nieuwe
(of ge-update) app uitkomt!

We wachten nog even af.
 
De box inderdaad niet op ECO staan hoor!

Zojuist nog een medewerker van Ziggo gesproken vanwege een ander detail van ons abonnement en die bevestigde inderdaad dat vanaf vrijdag a.s. het
wel zou moeten werken voor de meeste abonnees, maar ook dat er een nieuwe
(of ge-update) app uitkomt!

We wachten nog even af.

Opnemen op afstand en de Remote control zijn nog niet overal in Nederland beschikbaar. Beide opties komen voor het einde van dit jaar overal beschikbaar. Zie deze pagina van Ziggo.
 
Bedankt voor de link...jammer hoor!

Toen ik mijn abonnement afsloot (20 april) noemde de medewerker de app en zijn remote control etc. als een voordeel ervan, werkte ook zei hij :roll:

Een week later zegt een collega dat het vanaf 1 mei moet werken...:shock:
Dus ik gisteren proberen :?

En nu lees ik dus de vage uitspraak "voor het einde van het jaar":no:

Edit : vandaag iemand van Ziggo gesproken vanwege een bestelling voor een familielid en daar vroeg ik het ook nog aan, die zei weer dat het gewoon moest werken als je de Horizon al had, ze adviseerde wel om toch maar even contact op te nemen met de technische dienst. :mrgreen:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bedankt voor de link...jammer hoor!

Toen ik mijn abonnement afsloot (20 april) noemde de medewerker de app en zijn remote control etc. als een voordeel ervan, werkte ook zei hij :roll:

Een week later zegt een collega dat het vanaf 1 mei moet werken...:shock:
Dus ik gisteren proberen :?

En nu lees ik dus de vage uitspraak "voor het einde van het jaar":no:

Edit : vandaag iemand van Ziggo gesproken vanwege een bestelling voor een familielid en daar vroeg ik het ook nog aan, die zei weer dat het gewoon moest werken als je de Horizon al had, ze adviseerde wel om toch maar even contact op te nemen met de technische dienst. :mrgreen:

Wel vreemd dat de medewerkers zelf niet goed op de hoogte zijn, zeker als het op hun eigen site staat vermeld dat het nog niet voor iedereen werkt.
Dit zijn natuurlijk UPC mensen ipv Ziggo mensen, daar werkt de app ook gewoon.

Feit is dat er nog steeds verschillen zijn tussen oud-UPC klanten en altijd al-Ziggo klanten. Straks krijg je ook het verschil in zenders als 13th Street en SyFy voor een deel van de klanten stopt. :-(
 
Opnemen op afstand en de Remote control zijn nog niet overal in Nederland beschikbaar. Beide opties komen voor het einde van dit jaar overal beschikbaar. Zie deze pagina van Ziggo.

Ik lees het ja... Voor het einde van het jaar....
Niet dat die functie nu het belangrijkste is, maar dit is wel een idiote termijn. De rest werkt toch ook, dus de Horizons melden zich bij de grote Horizon-server die ergens staat. Dan werkt dit programmeren op afstand toch ook gewoon, lijkt me...
 
Blijkbaar werkt de koppeling tussen de HB en de Horizon Go app niet. Mogelijk moeten er nog systemen op elkaar aangesloten worden of blijken de systemen niet goed op elkaar aan te sluiten waardoor de koppeling niet tot stand komt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan