• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Horizon APP??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Berichten
108
Hallo luitjes,

Ik heb net naast de pot gepist met de beta test van de nieuwe horizon app (denk ik, ik heb geen bericht meer gehad nadat ik had ingeschreven)

Heeft iemand al de app in gebruik? Ervaring?
 
De testers mogen hun ervaringen NIET delen op publieke forums.

Helaas.
 
Inderdaad. Dat wordt afwachten voor de niet testers op de publieke release
 
Beide apps worden getest en gedurende de testen mag er niets bekend gemaakt worden.
Dit topic heeft dan ook weinig nut.

Gewoon afwachten tot UPC ze uitrolt voor iedereen.

Slotje
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan