- Berichten
- 108
Hallo luitjes,
Ik heb net naast de pot gepist met de beta test van de nieuwe horizon app (denk ik, ik heb geen bericht meer gehad nadat ik had ingeschreven)
Heeft iemand al de app in gebruik? Ervaring?
Ik heb net naast de pot gepist met de beta test van de nieuwe horizon app (denk ik, ik heb geen bericht meer gehad nadat ik had ingeschreven)
Heeft iemand al de app in gebruik? Ervaring?