• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

horizon analoge output volumeregeling

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Pipper2012
  • Startdatum Startdatum
P

Pipper2012

Weet iemand of het volume van de analoge output van de horizon geregeld kan worden en zo ja hoe?
 
Het volume van de HB is op geen enkele manier te wijzigen. Alleen op externe apparatuur zoals receiver of TV.
 
Ok, bedankt voor je reactie. Als Horizon gebruiker reken je uiteraard nergens meer op maar je blijft hopen dat er toch nog iets is wat wel werkt.
 
Het is gewoon een bewuste keuze van LGE om de volumeknop op de afstandsbediening te laten werken met randapparatuur. Wat werkt er volgens jou nog meer niet dan bij de HB? Vergeleken met 2012 is de HB een heel stuk verbeterd.
 
Terug
Bovenaan