• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

horizon als client instellen

  • Onderwerp starter Onderwerp starter jaszon73
  • Startdatum Startdatum
J

jaszon73

Ik heb internet en telefonie weer op de oude modem (cisco 3208) laten zetten omdat de horizon nog regelmatig een harde reset moet hebben vanwege vastlopers en het wifi bereik is gewoon slecht ( normaal rijtjeshuis...)

nu verliest mijn router regelmatig contact met internet (iets wat voorheen nooit gebeurde in dezelfde setup)
contact gehad met UPC en blijkt dat de horizon en cisco modem allebei de "baas"willen zijn.
De horizon moet als client in het bestaande staan maar staat als host.
Je moet dit instellen via de horizon werd mij verteld. Ik wederom de horizon instellen op bestaand netwerk.
Weer contact gehad met de helpdesk en wat blijkt de horizon blijft staan als host.

Ik moet nog reactie krijgen van UPC maar heeft iemand tips?
 
Heb je het netwerk gedeelte van de Horizon box eerst naar de fabrieksinstellingen gezet voor je hem instelde voor bestaand netwerk?
Ik heb namelijk het vermoeden dat de eerdere instellingen er nog in staan en die conflicteren met de nieuwe instellingen.
 
Terug
Bovenaan