J
jaszon73
Ik heb internet en telefonie weer op de oude modem (cisco 320
laten zetten omdat de horizon nog regelmatig een harde reset moet hebben vanwege vastlopers en het wifi bereik is gewoon slecht ( normaal rijtjeshuis...)
nu verliest mijn router regelmatig contact met internet (iets wat voorheen nooit gebeurde in dezelfde setup)
contact gehad met UPC en blijkt dat de horizon en cisco modem allebei de "baas"willen zijn.
De horizon moet als client in het bestaande staan maar staat als host.
Je moet dit instellen via de horizon werd mij verteld. Ik wederom de horizon instellen op bestaand netwerk.
Weer contact gehad met de helpdesk en wat blijkt de horizon blijft staan als host.
Ik moet nog reactie krijgen van UPC maar heeft iemand tips?
laten zetten omdat de horizon nog regelmatig een harde reset moet hebben vanwege vastlopers en het wifi bereik is gewoon slecht ( normaal rijtjeshuis...)nu verliest mijn router regelmatig contact met internet (iets wat voorheen nooit gebeurde in dezelfde setup)
contact gehad met UPC en blijkt dat de horizon en cisco modem allebei de "baas"willen zijn.
De horizon moet als client in het bestaande staan maar staat als host.
Je moet dit instellen via de horizon werd mij verteld. Ik wederom de horizon instellen op bestaand netwerk.
Weer contact gehad met de helpdesk en wat blijkt de horizon blijft staan als host.
Ik moet nog reactie krijgen van UPC maar heeft iemand tips?