Hallo allemaal,
In de aankondiging van de nieuwe modem software 1.08 stond dat de Horizon nu ook als access point kan worden gebruikt.
Ik heb echter in het menu gekeken maar daar zie ik niets over staan. Kijk ik er overheen of moet je het nog steeds doen op de manier zoals door Francwest is beschreven?
Alvast bedankt.
In de aankondiging van de nieuwe modem software 1.08 stond dat de Horizon nu ook als access point kan worden gebruikt.
Ik heb echter in het menu gekeken maar daar zie ik niets over staan. Kijk ik er overheen of moet je het nog steeds doen op de manier zoals door Francwest is beschreven?
Alvast bedankt.