G
George1
Straks na de update, en als er goede kritieken zijn, ben ik toch echt van plan om de Horizon aan te schaffen. Ik wil deze echter uitsluitend en alleen gaan gebruiken voor de tv en mijn Cisco modem houden voor internet en telefoon. Dit heeft een puur praktische achtergrond, omdat ik een kabelverbinding wil tussen router/modem en computer i.p.v. WiFi vanwege de snelheid. Als ik dat via de Horizon ga doen, moet ik zeker 10 meter netwerkkabel door mijn woonkamer gaan leggen en daar heb ik geen zin in. Nu staan router en pc op een metertje van elkaar. Hetzelfde geldt voor de telefoon, omdat dan het basisstation op een ongelukkige plaats moet gaan zetten. Op zich vind ik het jammer dat niet alles via de Horizon kan, maar het is niet anders.
Heeft iemand ervaringen hiermee en hoe verloopt dan de aansluiting? De coaxaansluiting zit bij mij rechtstreeks in de woonkamer. Blijft de driewegsplitter gewoon zitten?
Heeft iemand ervaringen hiermee en hoe verloopt dan de aansluiting? De coaxaansluiting zit bij mij rechtstreeks in de woonkamer. Blijft de driewegsplitter gewoon zitten?