• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Horizon afstandsbediening (QWERTY) - reset naar fabrieksinstellingen - Fn-knop

Berichten
11
De Horizon QWERTY afstandsbediening kan worden teruggezet naar de fabrieksinstellingen. In de handleiding daarvoor onderaan op <<https://www.upc.nl/klantenservice/uitleg/afstandsbediening-gebruiken/>> staat:
1. Zorg ervoor dat de Horizon Mediabox ingeschakeld is en dat er een duidelijke zichtlijn is tussen de Horizon Mediabox en de afstandsbediening.
2. Draai de afstandsbediening met de toetsenbordzijde naar boven.
3. Houd de groene [FN]-knop, de [Del]-knop en de {0}-knop tegelijkertijd ingedrukt.
4. Laat de toetsen pas los als de knop met het slotje op de afstandsbediening begint te knipperen.

Het staat er duidelijk "groene {FN}-knop, maar ik las er over heen en dacht dat de groene knop werd bedoeld. Dan werkt het niet.
Dus de [FN]-knop (met groen opschrift) + {DEL}-knop + {0}-knop tegelijkertijd ingedrukt houden tot de knop met het slotje begint te knipperen.
 
Terug
Bovenaan