• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

hoor de telefoon thuis niet!!!

  • Onderwerp starter Onderwerp starter linda renkli
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
L

linda renkli

Ik heb net Ziggo. telefoon heeft kiestoon. Ik kan naar buiten bellen, maar ik heb geen beltoon als ik gebeld wordt. De telefoon gaat ook over als men mij belt, maar ik hoor dus niks!! Telefoon is goed!! Ziggo zegt ligt aan je telefoon!! Ja Daaaag!!! Echt niet. Geen enkele doet het. En nu????
 
Sluit de test telefoon eens aan.
Gaat de bel dan wel over dan ligt het aan je telefoon.
Zo niet helpdesk bellen en doorgeven dat je op je test telefoon ook geen bel signaal hebt.
 
Ik heb net ziggo. telefoon heeft kiestoon. Ik kan naar buiten bellen, maar ik heb geen beltoon als ik gebeld wordt. De telefoon gaat ook over als men mij belt, maar ik hoor dus niks!! Telefoon is goed!! Ziggo zegt ligt aan je telefoon!! Ja Daaaag!!! Echt niet. Geen enkele doet het. En nu????
Ik heb dit binnen mijn kennissen kring ook meegemaakt, en daar is het enkel opgelost met een ander (type) toestel.

Om het een en ander uit te sluiten zou je eens een ander toestel kunnen proberen wat je even van iemand mag lenen, bv de buren. Dan weet je in elk geval wat meer.
 
Ik heb net ziggo. telefoon heeft kiestoon. Ik kan naar buiten bellen, maar ik heb geen beltoon als ik gebeld wordt. De telefoon gaat ook over als men mij belt, maar ik hoor dus niks!! Telefoon is goed!! Ziggo zegt ligt aan je telefoon!! Ja Daaaag!!! Echt niet. Geen enkele doet het. En nu????

Wat misschien zou kunnen.....

U kunt maximaal 5 telefoons op uw modem aansluiten, mits de aansluitfactor van uw telefoon 1 is. De aansluitfactor staat doorgaans op het telefoontoestel zelf vermeld en heeft betrekking op het stroomverbruik. Is de aansluitfactor op uw telefoon 1, dan kunt u maximaal 5 toestellen aansluiten.
Oude draaischijftoestellen hebben een aansluitfactor 2 (deze doen het helemaal niet bij Ziggo.)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan