L
linda renkli
Ik heb net Ziggo. telefoon heeft kiestoon. Ik kan naar buiten bellen, maar ik heb geen beltoon als ik gebeld wordt. De telefoon gaat ook over als men mij belt, maar ik hoor dus niks!! Telefoon is goed!! Ziggo zegt ligt aan je telefoon!! Ja Daaaag!!! Echt niet. Geen enkele doet het. En nu
?
?