C
Cid
Ik heb regelmatig het probleem dat de telefoon gaat, en als ik opneem hoor ik de andere kant niet. Echter hoort de beller mij wel.
Een modem reset helpt altijd, maar om nu systematisch het modem te blijven resetten...
Iemand hier ervaring mee? En een eventuele oplossing?
Een modem reset helpt altijd, maar om nu systematisch het modem te blijven resetten...
Iemand hier ervaring mee? En een eventuele oplossing?