V
vinnie-terranova
Honderden abonnees per ongeluk afgesloten
Er is reeds voldoende over geschreven, maar nog steeds niet genoeg. In tegenstelling tot eerdere berichten dat het opzeggen van Ziggo lastig zou zijn is afgelopen weken het tegenovergestelde gebleken (deze berichten waren overigens voornamelijk forumberichten, zoals op Ziggo-gebruikers.nl). Ziggo heeft namelijk honderden abonnees per ongeluk afgesloten, omdat zij Ziggo opgezegd zouden hebben. Wederom een fout in Ziggo’s administratiesysteem ten koste van de consument.......... lees het volledige artikel op: https://www.molblog.nl/Merken/7776
Er is reeds voldoende over geschreven, maar nog steeds niet genoeg. In tegenstelling tot eerdere berichten dat het opzeggen van Ziggo lastig zou zijn is afgelopen weken het tegenovergestelde gebleken (deze berichten waren overigens voornamelijk forumberichten, zoals op Ziggo-gebruikers.nl). Ziggo heeft namelijk honderden abonnees per ongeluk afgesloten, omdat zij Ziggo opgezegd zouden hebben. Wederom een fout in Ziggo’s administratiesysteem ten koste van de consument.......... lees het volledige artikel op: https://www.molblog.nl/Merken/7776