• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Honderden abonnees per ongeluk afgesloten

  • Onderwerp starter Onderwerp starter vinnie-terranova
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
V

vinnie-terranova

Honderden abonnees per ongeluk afgesloten


Er is reeds voldoende over geschreven, maar nog steeds niet genoeg. In tegenstelling tot eerdere berichten dat het opzeggen van Ziggo lastig zou zijn is afgelopen weken het tegenovergestelde gebleken (deze berichten waren overigens voornamelijk forumberichten, zoals op Ziggo-gebruikers.nl). Ziggo heeft namelijk honderden abonnees per ongeluk afgesloten, omdat zij Ziggo opgezegd zouden hebben. Wederom een fout in Ziggo’s administratiesysteem ten koste van de consument.......... lees het volledige artikel op: https://www.molblog.nl/Merken/7776
 
Vaag artikeltje, met niet werkende links over deels oud nieuws van deze zomer, deels zogenaamd nieuw nieuws wat ze linken naar dit forum en wat dan weer verwijst naar een oud artikel over consumentenbond afgelopen zomer.

Wat nu precies de bedoeling erachter is wordt mij niet helemaal duidelijk.
Met het melden hier is het kringetje weer rond, maar duidelijk waarover het artikel gaat niet ... :roll:
 
dit is nu precies wat mij is overkomen zie [wel of niettopic] en lees dat maar eens en probeer daar dan maar eens een antwoord op te geven
de topic is gisteren gestart maar er is buiten mij geen enkele reaktie hierop gekomen
 
Het algemene beeld dat de administratie van Ziggo een absolute puinhoop is kan ik anders helaas alleen maar bevestigen.
 
Ik denk dat hier gedoeld wordt op de opzeg issues.

Eind oktober zat er een fout in het systeem wat er voor zorgde dat abonnementen vrijwel direct dicht gezet werden als er een opzegging werd ingevoerd, ook al stond de uitvoer datum op 1 of 2 maanden later.

Dit alles is inmiddels al opgelost.
 
In zoverre wellicht dat het probleem technisch getackled is. Maar geldt dat ook voor alle problemen die hier uit voortvloeiden voor de klanten ? Naar mijn smaak hoort dat ook deel uit te maken van de oplossing.

Ik zie het te vaak; Probleem technisch opgelost, crisisteam wordt opgeheven en nasleep gaat het reguliere circuit in. Zo'n crisisteam dient (deels) instant te blijven tot ook de nasleep is geborgd.
 
In principe is het een kwestie van abonnementen opnieuw invoeren d.m.v. een spoedprocedure en het probleem is weer recht gezet.

Voor de klanten die gebeld hebben, nadat hun abonnementen per direct beeindigd zijn, zal het probleem dan zeer waarschijnlijk ook al opgelost zijn. Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet weet wat er gebeurt met de klanten die niet bellen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan