H
harry
Hallo,
ik beheer de website https://www.rodekruisvelsen.nl en na veel strubbelingen met geen toegang en dergelijke hebben we besloten om deze website te laten verhuizen. Mede omdat er ook nog eens bijkomt dat er a beperkingen zijn en omdat (naar een telefoongesprek bleek) dat Ziggo dit niet meer doet. B En omdat er geen mogelijkheid meer was om te uploaden.
Maar nu begint pas de elende. ben al een kleine maand bezig om dit te laten regelen. Eerst door mijn nieuwe hosting bedrijf. Deze kreeg te horen dat Ziggo een protest had ingediend. Ondanks een gesprek met Ziggo waarin ze geen moeilijkheden zouden geven.
Daarna 2 keer terug gebeld en daar kreeg ik 2 keer te horen, van supervisors (bij de helpdesk) dat zij de zaak in werking zouden zetten.
Helaas nog steeds niets. Wie heeft er gelijke ervaringen en nog beter wie kan me helpen. kan momenteel niets meer met deze site. Aangezien je met de helpdesk, eerder dagen in de wachtrij zit dan enkele minuten heb ik dit opgegeven. En via het klachten formulier op de site bij Ziggo krijg je NOOIT antwoord!
alvast bedankt
Harry
ik beheer de website https://www.rodekruisvelsen.nl en na veel strubbelingen met geen toegang en dergelijke hebben we besloten om deze website te laten verhuizen. Mede omdat er ook nog eens bijkomt dat er a beperkingen zijn en omdat (naar een telefoongesprek bleek) dat Ziggo dit niet meer doet. B En omdat er geen mogelijkheid meer was om te uploaden.
Maar nu begint pas de elende. ben al een kleine maand bezig om dit te laten regelen. Eerst door mijn nieuwe hosting bedrijf. Deze kreeg te horen dat Ziggo een protest had ingediend. Ondanks een gesprek met Ziggo waarin ze geen moeilijkheden zouden geven.
Daarna 2 keer terug gebeld en daar kreeg ik 2 keer te horen, van supervisors (bij de helpdesk) dat zij de zaak in werking zouden zetten.
Helaas nog steeds niets. Wie heeft er gelijke ervaringen en nog beter wie kan me helpen. kan momenteel niets meer met deze site. Aangezien je met de helpdesk, eerder dagen in de wachtrij zit dan enkele minuten heb ik dit opgegeven. En via het klachten formulier op de site bij Ziggo krijg je NOOIT antwoord!
alvast bedankt
Harry