L
leif
hallo allen, is er een programma om onder Fedora Core 6 een homepage te uploaden?
Ik ben benieuwd! Draai sinds 1 week alleen nog maar onder Linux en wil NIET terug naar XP!!
Groeten ,Leif....
Ik ben benieuwd! Draai sinds 1 week alleen nog maar onder Linux en wil NIET terug naar XP!!
Groeten ,Leif....