J
Jack-2007
Hallo,
Ik gebruik mijn webspace onder andere voor een gamegroep waarbij ik een aantal kleine rar bestanden wil delen. (mappen voor games)
Tot gisteren was dit geen probleem, gewoon de url naar het rar bestand en klaar, ieder lid kon dan downloaden.
Nu heb ik het, volgens mij, in de publieke map staan, maar moet er ineens ingelogd worden als ik zo'n bestand wil downloaden.
Een foto pakt hij probleemloos.....
Is dit een actie van Ziggo om bestanden delen tegen te gaan of .....
Hoe los ik dit op ?
Gr. Jack
Ik gebruik mijn webspace onder andere voor een gamegroep waarbij ik een aantal kleine rar bestanden wil delen. (mappen voor games)
Tot gisteren was dit geen probleem, gewoon de url naar het rar bestand en klaar, ieder lid kon dan downloaden.
Nu heb ik het, volgens mij, in de publieke map staan, maar moet er ineens ingelogd worden als ik zo'n bestand wil downloaden.
Een foto pakt hij probleemloos.....
Is dit een actie van Ziggo om bestanden delen tegen te gaan of .....
Hoe los ik dit op ?
Gr. Jack
