D
DDM
Homecast Colorado zit in opstart loop
Hallo,
12-3-2014 hebben wij in Den Haag een storing gehad van het signaal van Ziggo.
De storing is volgens de Ziggo website en helpdesk opgelost, de stappen met de helpdesk aan de telefoon (die ik al gedaan had zelf) nogmaals uitgevoerd en hij blijft opnieuw opstarten), helpdesk vertelde probeer het later op de dag nog een keer. Echter werkt de decoder nog steeds niet. Het gaat om een Homecast Colorado HD.
De decoder gaat aan, geeft blauw beeld, springt naar het laatst gekozen kanaal (13CH) geeft nog steeds blauw beeld, gaat dan uit en herstart weer en dat doet de decoder continu ook met verwijderde smartcard en coax kabel loos en aantal minuten van de stroom af te zijn geweest. Door dat de decoder steeds opnieuw opstart en geen beeld geeft, kunnen we ook niet in het menu komen om fabrieksinstellingen terug te zetten e.d.
Stroom eraf, erop, smartcard eruit enzovoorts werkt ook niet. Heeft er iemand een oplossing? Of is de decoder defect.
Alvast bedankt.
Robert
Hallo,
12-3-2014 hebben wij in Den Haag een storing gehad van het signaal van Ziggo.
De storing is volgens de Ziggo website en helpdesk opgelost, de stappen met de helpdesk aan de telefoon (die ik al gedaan had zelf) nogmaals uitgevoerd en hij blijft opnieuw opstarten), helpdesk vertelde probeer het later op de dag nog een keer. Echter werkt de decoder nog steeds niet. Het gaat om een Homecast Colorado HD.
De decoder gaat aan, geeft blauw beeld, springt naar het laatst gekozen kanaal (13CH) geeft nog steeds blauw beeld, gaat dan uit en herstart weer en dat doet de decoder continu ook met verwijderde smartcard en coax kabel loos en aantal minuten van de stroom af te zijn geweest. Door dat de decoder steeds opnieuw opstart en geen beeld geeft, kunnen we ook niet in het menu komen om fabrieksinstellingen terug te zetten e.d.
Stroom eraf, erop, smartcard eruit enzovoorts werkt ook niet. Heeft er iemand een oplossing? Of is de decoder defect.
Alvast bedankt.
Robert
Laatst bewerkt door een moderator: