Het wil maar niet lukken tussen die twee, het lijk wel een huwelijk wat op barsten staat. De ene keer krijg je alles, de andere keer helemaal niets moet je z.g.n op de bank slapen. Zo voelen wij ons sinds de overstap van @Home naar Ziggo. Hier in het gebied 6229 liggen wij geregeld eruit, dit is met internet dan nog wel te overzien, maar in vind die telefoon moet toch op z'n minst blijven werken want als je dan ook nog met je mobiel moet gaan bellen naar de helpdesk dan pas kom je er achter dat je bij Ziggo klant bent geworden. Mailen en bellen heeft toch geen zin, maar dat weten we al jaren. En waarom moeten wij met die prijs ook nog de helpdesk betalen dit is toch tegek voor woorden, ook dit hebben we al jaren geleden op het forum van Troubles@home verkondigt maar nooit antwoord op ge kregen. We komen hier nog op terug ik moet er vandoor.
Mvgr, M@dman.
Mvgr, M@dman.
