• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

@home-mail ligt er uit?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Berichten
6
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
De webmail van home op ziggo.nl en de pop3 liggen er bij mij uit.:roll:
 
Ik kan ook geen mail ontvangen/versturen via outlouk express. Krijg steeds deze foutmelding:

Het maken van een verbinding met de server is mislukt. Account: 'mail.home.nl', Server: 'mail.home.nl', Protocol: POP3, Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Socketsfout: 10060, Foutnummer: 0x800CCC0E

heel af en towe werkt het wel.
 
Misschien dat je met je volledige @home adres in moet loggen vanaf vandaag, ik kreeg zo'n mail gisteren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan