• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

@Home-Emailadres is opeens weg

Status
Niet open voor verdere reacties.
P

pvind

Hallo, mijn 15 jaar oude email-adres van @home is sinds gisterenmiddag niet meer te gebruiken. Navraag bij de helpdesk van Ziggo gaf geen oplossing. Het adres bestaat volgens ziggo niet (meer)!! Ze kunnen het ook niet opnieuw aanmaken, alleen een @ziggo-adres, maar dat wil ik niet vanwege de rondslomp die dat met zich meebrengt (alle vrienden/instanties/accounts informeren/aanpassen is niet te doen), aangezien IK het adres niet heb verwijderd! Ziggo zegt eenvoudig: pech gehad!

WIE kan mij hiermee helpen? Ik lees dat dit wel eens vaker gebeurd is.
Bij voorbaat dank voor iedere hulp!

mvg
P. Vinders
 
@home adres weg

sinds gisteren is de oude @home server vervangen voor een ziggo server !
je moet je email instellingen wijziggen !
bij de inkomendeemailserver invullen pop.ziggo.nl
bij de uit gaande email server invullen smtp.ziggo.nl
als je dit doet moet je gewoon je weer kunnen emailen met je oude email adres ! susces vrg honda:pompom::schater:
 
Maak een adres bij Gmail, Outlook.com o.i.d. aan, dan ben je van dat geneuzel af, ook handig als je nog eens van provider zou willen veranderen.
 
sinds gisteren is de oude @home server vervangen voor een ziggo server !
je moet je email instellingen wijziggen !
bij de inkomendeemailserver invullen pop.ziggo.nl
bij de uit gaande email server invullen smtp.ziggo.nl
als je dit doet moet je gewoon je weer kunnen emailen met je oude email adres ! susces vrg honda:pompom::schater:

Hi honda,
webmail herkent het oude adres ook niet meer. En daar kan ik geen instellingen wijzigen. En dan zou ziggo mij dat gisteren hebben gezegd. Ook verwacht ik dan een brief te ontvangen. Mijn vader heeft ook @home nog en die had gisteren géén probleem. Waar heb je die informatie gelezen?

groetjes
P. Vinders
 
Hi honda,
webmail herkent het oude adres ook niet meer. En daar kan ik geen instellingen wijzigen. En dan zou ziggo mij dat gisteren hebben gezegd. Ook verwacht ik dan een brief te ontvangen. Mijn vader heeft ook @home nog en die had gisteren géén probleem. Waar heb je die informatie gelezen?

groetjes
P. Vinders

Als je via Mijn Ziggo inlogt en via Mijn Instellingen naar Email gaat, is er dan nog wel een Emailadres aanwezig ?
 
Als je via Mijn Ziggo inlogt en via Mijn Instellingen naar Email gaat, is er dan nog wel een Emailadres aanwezig ?

Neen, mijn @home-adres is niet meer zichtbaar, maar ik weet ook niet of dit voorheen wel te zien was.
 
email adres weg

ik kreeg een paar maanden geleden een brief van ziggo dat ik deze twee instellingen moest wijziggen voor 18 november om dat dan de oude @home server vervangen werd voor een ziggo server !
en pas weer een brief dat ik nog steeds gebruik zouw maken van deze server
terwijl ik in het oude Casema gebied woon ! ik vond dit erg vreemd over komen !
de nieuwe instellingen stonden al in mijn computers en mijn email blijft gewoon Casema !
er zijn meer klanten van ziggo die de zelfde brief als ik hebben ge kregen !
ik vind het maar vreemd dat je email adres weg is !
ziggo moet dit probleem op lossen ! anders hadden ze je een brief moeten sturen ! ze zij nu in gebreke gebleven !:pompom::applause:
 
ik kreeg een paar maanden geleden een brief van ziggo dat ik deze twee instellingen moest wijziggen voor 18 november om dat dan de oude @home server vervangen werd voor een ziggo server !
en pas weer een brief dat ik nog steeds gebruik zouw maken van deze server
terwijl ik in het oude Casema gebied woon ! ik vond dit erg vreemd over komen !
de nieuwe instellingen stonden al in mijn computers en mijn email blijft gewoon Casema !
er zijn meer klanten van ziggo die de zelfde brief als ik hebben ge kregen !
ik vind het maar vreemd dat je email adres weg is !
ziggo moet dit probleem op lossen ! anders hadden ze je een brief moeten sturen ! ze zij nu in gebreke gebleven !:pompom::applause:


Ik heb helaas nooit een brief ontvangen...:-(
Ik bel vanavond weer naar de helpdesk!!
 
Neen, mijn @home-adres is niet meer zichtbaar, maar ik weet ook niet of dit voorheen wel te zien was.
Toch vaker op Mijn Ziggio kijken dus ! Het eerste adres, dat is vermeld onder Mijn Ziggo, is je hoofd-Emailadres en dat is bij mij [email protected]. Ik heb nog wel eens aan Ziggo gevraagd of ze deze ook wilden veranderen in een @ziggo.nl adres als hoofdadres, maar dat schijnt niet te kunnen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan