@home emailadres houden

  • Onderwerp starter Onderwerp starter JanJH
  • Startdatum Startdatum

JanJH

Forum Gebruiker
Berichten
3
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Beste lezers,
Ik ga over een half jaar verhuizen naar een stad, waar geen Ziggo is te krijgen. Ze hebben daar nog een lokale kabelaar.
Ik zal dus over moeten naar mogelijk een leverancier op glasvezel.
Nu wil ik niet over op een nieuw emailadres. Wij (mijn vrouw en ik) hebben al heel lang een @home emailadres.
Ik heb van de Ziggo klantenservice begrepen, dat je zo'n adres (mag)/kan meenemen.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Grtz
Jan H
 
@JanJH volgens mij komt hij te vervallen, en dan loop je kans dat je bij sommige het email adres niet meer kan veranderen , want die willen de bevestigings mail naar oude mail adres sturen. daarom gebruik ik al jaren hotmail en gmail , geen probleem als ik een keer naar andere provider wil.......
 
Hoi Jan,

Heb je dit antwoord van de klantenservice gekregen?
Ik ben bang dat ik je toch moet teleurstellen. Bij het opzeggen van een abonnement komt ook het e-mailadres te vervallen. Sorry.

Groet, Pim van Ziggo
 
Hoi Jan,

Heb je dit antwoord van de klantenservice gekregen?
Ik ben bang dat ik je toch moet teleurstellen. Bij het opzeggen van een abonnement komt ook het e-mailadres te vervallen. Sorry.

Groet, Pim van Ziggo
Hallo Pim,
Ik kreeg dat inderdaad te horen, omdat het een "oud" @home adres is.
Dan is waarschijnlijk het enige alternatief (naast ander emailadres) om het onder te brengen bij een andere klant van Ziggo.
Als deze tenminste nog niet alle emailadressen heeft verbruikt in zijn "mijn Ziggo"?
Grtz
Jan H
 
Wat hebben Radar e.d. daar mee te maken? Je weet dat dat soort emailadressen provider gebonden zijn. Ik heb van in het begin dat ik internet had een hotmail en gmail adres aangemaakt, tot volle tevredenheid. Heb bij UPC gezeten, daarna Caiway en nu weer Ziggo. Altijd mijn emailadressen mee kunnen nemen, omdat die webbased zijn. Aan die situatie kan de consumentenbond ook niks aan doen.
 
Ik kom hier toch nog even op terug.
Heeft iemand ervaring met het overzetten van emailadressen naar het abonnement van iemand anders?
Ofwel ik wil mijn oude @home.nl email adressen onder brengen bij mijn dochter. Die heeft ook Ziggo als provider en gebruikt "mijn Ziggo" niet voor haar email.
 
Ik gebruik nog steeds een @chello adres, zolang ik bij de club blijf kan ik die blijven gebruiken
 
Klopt maar TS gaat verhuizen buiten een Ziggo gebied dus raakt zijn mailadres kwijt.
Een Ziggo adres tijdelijk bij iemand onderbrengen zal wel lukken maar een adres van een van de voorgangers niet.
 
Terug
Bovenaan