@home Adressen weg

mvanwanrooij

Forum Gebruiker
Berichten
1
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Mijn ouders hebben perongeluk de @home adressen van mijn zusje en mij weggeklikt in Ziggo. klantenservice zegt moeilijk te kunnen helpen.
op deze mailadressen staat zeer belangrijke info over onze aankoop die snel plaatsvind.! hopelijk kan iemand ons helpen!
 
Ik hoop dat dit geen ijdele hoop is. Die adressen van voorlopers van Ziggo en UPC zijn alias-adressen die als service (overigens terecht) bleven bestaan. Ik heb dat zelf ondervonden met mijnadres @chello.nl. Tot ik een keer dit (ook per ongeluk) verwijderde. Herstel was toen absoluut niet mogelijk.
 
zeker weten dat het aliassen zijn ? , want dan moet er nog een account boven zitten, daar zouden dan de mails nog in moeten staan.
 
Je begreep het niet helemaal goed.
Dat oude adres was automatisch een alias-adres geworden, het hoofdadres werd na het verdwijnen van de merknaam Chello alleen maar vervangen door een volledig gelijknamig adres met enkel maar de extensie @upcmail.nl in plaats van @chello.nl, dat vond plaats bij alle Chello-adressen.

Alle mails aan die Chello-alias werden inderdaad verzonden naar het "hoofdadres" @upcmail.nl en die verdwenen natuurlijk ook niet. Alleen verwijderde ik per ongeluk het Chello-adres, met als gevolg dat het niet meer bereikbaar was voor nieuwe berichten.
 
gaat hier om een @home adres, en aangezien op het zelfde moment zowel @home, casema als multikabel Ziggo werden kon er op dat moment dus niet voor gekozen worden om al die adressen om te zetten naar @ziggo.nl , immers het gedeelte voor het @ kon 2 of 3 keer het zelfde zijn.

het gaat hier volgens mij dat ze niet meer bij de mail kunnen waarschijnlijk altijd gebruik gemaakt van webmail, zodat de mail alleen dus op de server van ziggo staat, niet (ook) nog op je eigen pc
 
@home adressen zijn gewone email adressen en geen aliassen. Dat kan natuurlijk wel als ze onder een ander @home adres hangen. Ik heb beide nog.
Eenmaal weg is het ook weg en krijg je ziggo adressen en aliassen.
 
Ja, dat is dan wel weer waar. Er zullen vast en zeker, anders dan bij Chello naar UPC. bij Ziggo en Home voor het @-teken gelijknamige adressen zijn geweest. Dus waren die @home adressen na die overname geen aliassen. Behalve dan natuurlijk de al bestaande aliassen onder een @home adres. In dat opzicht dus een iets ander verhaal.

Maar een @home adres bij per ongeluk verwijderen opnieuw aanmaken zou naar ik verneem eveneens niet meer gaan. Of dat met een beetje goede wil echt niet meer kan of dat het beleid is weet ik niet. "Moeilijk" is echter niet het zelfde als "onmogelijk".
 
Laatst bewerkt:
@mvanwanrooij Als ik jou was dan zou ik zo snel mogelijk telefonisch contact opnemen met degene die de belangrijke info gaat sturen of gestuurd heeft. Dan kan deze (nogmaals) naar een werkend email adres worden gestuurd.
 
Emailadressen verdwijnen niet zo maar... die gaan in quarantaine. Ik heb eens na ruim een jaar bij Ziggo weg te zijn geweest gewoon weer mijn oude adressen teruggekregen. Althans, op verzoek weer toegevoegd. Handmatig waren ze niet meer aan te maken, maar webcare heeft ze weer aan mijn account gehangen.
 
Terug
Bovenaan