• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Hoge pieptoon Technicolor 7210

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Trackerfire
  • Startdatum Startdatum
T

Trackerfire

Hi mensen,

Zijn er hier meer die last hebben van een hoge pieptoon als de data uitvoer laat zeggen boven de 30mbit komt? Dan router laat dan constant een soort fluit horen die weer ophoudt als de lijn niet meer of maar minimaal belast wordt. Aanvulling, het is alleen op de 2,4 ghz band. Op de 5ghz band piept hij niet, terwijl de snelheid daarop hoger ligt.

Alvast bedankt voor jullie feedback!
 
Het lijkt erop dat de voeding te zwaar belast word / niet meer goed is.
Neem contact op met Ziggo.
 
Volgens mij is dan de voeding langzaam stuk aan het gaan. Nog wel genoeg vermogen in stand bye maar niet bij een flinke belasting.

Via 1200 kun je vast wel gratis een nieuwe voeding bestellen
 
Hmm, hij komt net uit de verpakking. Wellicht DOA dan... het piepje komt wel echt uit 't modem....

Morgen maar eens bellen dan!
 
Terug
Bovenaan