T
Trackerfire
Hi mensen,
Zijn er hier meer die last hebben van een hoge pieptoon als de data uitvoer laat zeggen boven de 30mbit komt? Dan router laat dan constant een soort fluit horen die weer ophoudt als de lijn niet meer of maar minimaal belast wordt. Aanvulling, het is alleen op de 2,4 ghz band. Op de 5ghz band piept hij niet, terwijl de snelheid daarop hoger ligt.
Alvast bedankt voor jullie feedback!
Zijn er hier meer die last hebben van een hoge pieptoon als de data uitvoer laat zeggen boven de 30mbit komt? Dan router laat dan constant een soort fluit horen die weer ophoudt als de lijn niet meer of maar minimaal belast wordt. Aanvulling, het is alleen op de 2,4 ghz band. Op de 5ghz band piept hij niet, terwijl de snelheid daarop hoger ligt.
Alvast bedankt voor jullie feedback!