D
dvanhul
Blijkbaar , heb ik ooit in 2004 een vraag aan de helpdesk gesteld en volgens onderstaand bericht dat ik zojuist kreeg ook nooit antwoord gehad. Maar iedereen die ooit een vraag aan de HD heeft gesteld, wanhoop niet, vroeg of laat.... krijg je ooit te zien dat ze het in ieder geval ontvangen hebben, al zullen ze er ook bijna 5 jaar over doen. Overigens klopt dus blijkbaar wel het idee dat velen hebben, nl dat UPC berichten aan de HD niet leest, zie hieronder het bewijs:
-------------------------
Your message
To: UPC Service
Subject: Re: chello aanbieding
Sent: Sat, 3 Jul 2004 10:22:28 +0200
was deleted without being read on Sun, 19 Apr 2009 13:16:48 +0200
-------------------------
Your message
To: UPC Service
Subject: Re: chello aanbieding
Sent: Sat, 3 Jul 2004 10:22:28 +0200
was deleted without being read on Sun, 19 Apr 2009 13:16:48 +0200


