• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Hoeveel x-tra users zijn er eigenlijk ?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter cpu_point
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
C

cpu_point

of dit de goede plek is om dit te posten weet ik niet, maar stel de vraag toch maar : :arrow: hoeveel x-tra users heeft multikabel ongeveer?

de vraagstelling is vanwege feit dat kennelijk het voor MK niet interresant is om haar aandeel x-tra klanten te behouden, want anders hadden ze die wel een handreiking gedaan om bijvoorbeeld de downloadsnelheid een beetje op te waarderen naar bijv 2,5 mbit
 
Exacte aantallen kunnen we niet geven. Maar over het Xtra profiel is de MGV nog steeds in de slag met Multikabel. Ik denk dat veel afhangt van hoe deze abo's met hun situatie omgaan, bv. stappen er veel over op ADSL bv of downgraden zij.
Helaas hebben we als MGV hier nauwelijks zicht op.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan