C
cpu_point
of dit de goede plek is om dit te posten weet ik niet, maar stel de vraag toch maar : :arrow: hoeveel x-tra users heeft multikabel ongeveer?
de vraagstelling is vanwege feit dat kennelijk het voor MK niet interresant is om haar aandeel x-tra klanten te behouden, want anders hadden ze die wel een handreiking gedaan om bijvoorbeeld de downloadsnelheid een beetje op te waarderen naar bijv 2,5 mbit
de vraagstelling is vanwege feit dat kennelijk het voor MK niet interresant is om haar aandeel x-tra klanten te behouden, want anders hadden ze die wel een handreiking gedaan om bijvoorbeeld de downloadsnelheid een beetje op te waarderen naar bijv 2,5 mbit