• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Hoeveel UPC modems heb je op zolder liggen

  • Onderwerp starter Onderwerp starter morty
  • Startdatum Startdatum
M

morty

hallo,

wij zijn nu al tijden lid van upc. sinds upc bestaan eigenlijk daarvoor zaten wij bij de voorloper. nu hebben wij sinds de introductie van kabel internet hiervan het snelste abbonement dat upc te bieden heeft. dit heeft geresulteerd in het ontvangen van verschillende modems ook al zijn deze in bruikleen zijn ze er nooit komen vragen. in totaal hebben wij nu 9 modems op zolder liggen 2 mediaboxen(waar we niet voor betalen op de rekening staat 1x hdtv dvr) één gewone en één dvr. nu vroeg ik het me af hoeveel apparatuur andere mensen hebben liggen. ik moet zeggen dat upc er niet moelijk over doet. we krijgen bij elke wissel weer genoeg bekabeling om het jaar weer door te komen.
 
Ik stuur altijd alles netjes retour wat ook in de begeleidende brieven altijd wordt gevraagd. Maar ja, dat ben ik ;) Sterker nog, morgen gaat er weer een Arris 402 modem retour.
 
Ik stuur altijd alles netjes terug, ik heb al zoveel troep op zolder liggen... Je kan toch niets met die modems/mediaboxen doen zonder dat ze zijn aangemeld in de systemen van UPC.
 
sylvester(rr) zei:
Ik stuur altijd alles netjes terug, ik heb al zoveel troep op zolder liggen... Je kan toch niets met die modems/mediaboxen doen zonder dat ze zijn aangemeld in de systemen van UPC.
Dat zeg jij nu wel maar mijn oude Scientific Atlanta staat naast het Cisco en de Arris nog steeds bij hun in het systeem en werkt ook nog gewoon naast de andere modems,kan er gewoon mee het internet op,als ik zou willen maar doe er verder niks mee.
 
Laten we het erop houden dat het niet de bedoeling is dat je oude modem blijft werken. Dat het bij jou wel is blijven werken is mooi, maar dat is meer de uitzondering (incident) die de regel bevestigt.
 
Had hier een heel stapeltje liggen .. Maar heb er inmiddels een bende retour gestuurt! ;)
 
Ik heb hier 0 modems en 0 mediaboxen liggen. (wel 7 retour dozen)
 
En even mierenn...,
Je bent geen lid van UPC (zie topicstart, maar klant/abonnee. Dat is een groot verschil, als lid zou je medezeggenschap hebben zoals bij een vereniging. Lid van UPC ben je alleen als je in de raad ven bestuur zit.
 
en als je nou geen zolder hebt? ::)


lol.. nee heb er maar 1... gaat die stuk dan word die gewisseld (zoals altijd )
 
ik kan ze natuurlijk wel retourneren maar ik neem er de moeite niet voor. moet je weer naar het postagentschap. bij ons in de buurt moet je dan toch een dropje verderop rijden. en als ze ze toch niet missen waarom dan de moeite nemen. daarnaast is het ook wel handig dat ik nog een docsis 2 modem heb liggen voor het geval dat. ik hbe ook gemerkt dat de artis modems langzamer zijn dan de motorola surfboards(op docsis 2 in ieder geval) dus heb dat modem gebruikt terwijl wij 2x nieuw hebben ontvangen. dit door upgrade naar een nieuwe snelheid. het is dus wel aan te raden om de apparatuur te houden. het kan zomaar van pas komen
 
Terug
Bovenaan