M
morty
hallo,
wij zijn nu al tijden lid van upc. sinds upc bestaan eigenlijk daarvoor zaten wij bij de voorloper. nu hebben wij sinds de introductie van kabel internet hiervan het snelste abbonement dat upc te bieden heeft. dit heeft geresulteerd in het ontvangen van verschillende modems ook al zijn deze in bruikleen zijn ze er nooit komen vragen. in totaal hebben wij nu 9 modems op zolder liggen 2 mediaboxen(waar we niet voor betalen op de rekening staat 1x hdtv dvr) één gewone en één dvr. nu vroeg ik het me af hoeveel apparatuur andere mensen hebben liggen. ik moet zeggen dat upc er niet moelijk over doet. we krijgen bij elke wissel weer genoeg bekabeling om het jaar weer door te komen.
wij zijn nu al tijden lid van upc. sinds upc bestaan eigenlijk daarvoor zaten wij bij de voorloper. nu hebben wij sinds de introductie van kabel internet hiervan het snelste abbonement dat upc te bieden heeft. dit heeft geresulteerd in het ontvangen van verschillende modems ook al zijn deze in bruikleen zijn ze er nooit komen vragen. in totaal hebben wij nu 9 modems op zolder liggen 2 mediaboxen(waar we niet voor betalen op de rekening staat 1x hdtv dvr) één gewone en één dvr. nu vroeg ik het me af hoeveel apparatuur andere mensen hebben liggen. ik moet zeggen dat upc er niet moelijk over doet. we krijgen bij elke wissel weer genoeg bekabeling om het jaar weer door te komen.
Sterker nog, morgen gaat er weer een Arris 402 modem retour.