G
g_dario
hmmm vraagje voor iedereen.
ik betaal 75-80 per maand voor upc paket (hdtv royal, internet 10mbps, standard telfoonie). en jullie?
is dat normaal of duur?
ik weet dat de andere kabelmatsc. kunnen niet zo veel geven als upc, maar wat ik vindt irritant is dat upc KAN nog meer geven maar dat willen ze niet. en nog als je in amsterdam woont zit je met upc monopool...
ik betaal 75-80 per maand voor upc paket (hdtv royal, internet 10mbps, standard telfoonie). en jullie?
is dat normaal of duur?
ik weet dat de andere kabelmatsc. kunnen niet zo veel geven als upc, maar wat ik vindt irritant is dat upc KAN nog meer geven maar dat willen ze niet. en nog als je in amsterdam woont zit je met upc monopool...
