K
killghost
Zoals jullie in het onderwerp kunnen lezen, ben ik benieuwd naar het gemiddelde aantal gig wat jullie downloaden 
Ikzelf zit atm rond de 500gb per maand.

Ikzelf zit atm rond de 500gb per maand.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

killghost zei:Zoals jullie in het onderwerp kunnen lezen, ben ik benieuwd naar het gemiddelde aantal gig wat jullie downloaden
Ikzelf zit atm rond de 500gb per maand.

killghost zei:Zoals jullie in het onderwerp kunnen lezen, ben ik benieuwd naar het gemiddelde aantal gig wat jullie downloaden
Ikzelf zit atm rond de 500gb per maand.


Had toen nog Internet25 dus je kan op je vingers natellen dat het nu wel iets meer zal zijn. 
Arthur29 zei:Ik zit ook tussen de 500gb en 750gb per maand hoor
Als je die remuxed Blu Ray's van Knicker op FTD download van 30 a 40Gb per stuk dan gaat het hard
Of Lost season 1,2 en 3 in HD. Tikt ook lekker aan.

Ik moet hier wel bij zeggen dat ik nog maar een maand usenet gebruik. Hierdoor download ik wel veel meer dan ik deed via torrents oid. Mijn download zal waarschijnlijk wel wat minder worden na een tijdje. Ik heb voornamelijk veel dvd's van series gedownload. 3 seizoenen 24, 6 seizoenen van sopranos en veel HD filmpies.den Tsaar zei:Een half TB per maand!
Is het erg onbescheiden als ik dan vraag wat je zoal download en wat je daarmee doet?
Nah, de rips van tegenwoordig lopen al flink opden Tsaar zei:Oké, dat loopt aardig op dan...ik zat nog met het "ouderwetse" idee van een 4.7GB film voor ogen![]()
Ikzelf ga voornamelijk voor de 8.5gig rips van films.hatolex zei:vind je het gek dat er geknepen wordt![]()
