• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Hoeveel gig download jij gemiddeld per maand?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter killghost
  • Startdatum Startdatum
K

killghost

Zoals jullie in het onderwerp kunnen lezen, ben ik benieuwd naar het gemiddelde aantal gig wat jullie downloaden :)

Ikzelf zit atm rond de 500gb per maand.
 
killghost zei:
Zoals jullie in het onderwerp kunnen lezen, ben ik benieuwd naar het gemiddelde aantal gig wat jullie downloaden :)

Ikzelf zit atm rond de 500gb per maand.

vind je het gek dat er geknepen wordt :-\
 
killghost zei:
Zoals jullie in het onderwerp kunnen lezen, ben ik benieuwd naar het gemiddelde aantal gig wat jullie downloaden :)

Ikzelf zit atm rond de 500gb per maand.

Een half TB per maand!

Is het erg onbescheiden als ik dan vraag wat je zoal download en wat je daarmee doet?
 
Ik zit ook tussen de 500gb en 750gb per maand hoor ;D

Als je die remuxed Blu Ray's van Knicker op FTD download van 30 a 40Gb per stuk dan gaat het hard :)

Of Lost season 1,2 en 3 in HD. Tikt ook lekker aan.
 
Snap echt de reacties niet. Ik heb al eens hier in het forum laten vallen wat ik verstook gemiddeld per maand dat ik het nu maar voor me hou. Kwam genoeg commentaar over. ;) Had toen nog Internet25 dus je kan op je vingers natellen dat het nu wel iets meer zal zijn. ;D
 
Arthur29 zei:
Ik zit ook tussen de 500gb en 750gb per maand hoor ;D

Als je die remuxed Blu Ray's van Knicker op FTD download van 30 a 40Gb per stuk dan gaat het hard :)

Of Lost season 1,2 en 3 in HD. Tikt ook lekker aan.

Oké, dat loopt aardig op dan...ik zat nog met het "ouderwetse" idee van een 4.7GB film voor ogen ;)
 
den Tsaar zei:
Een half TB per maand!

Is het erg onbescheiden als ik dan vraag wat je zoal download en wat je daarmee doet?
Ik moet hier wel bij zeggen dat ik nog maar een maand usenet gebruik. Hierdoor download ik wel veel meer dan ik deed via torrents oid. Mijn download zal waarschijnlijk wel wat minder worden na een tijdje. Ik heb voornamelijk veel dvd's van series gedownload. 3 seizoenen 24, 6 seizoenen van sopranos en veel HD filmpies.
 
den Tsaar zei:
Oké, dat loopt aardig op dan...ik zat nog met het "ouderwetse" idee van een 4.7GB film voor ogen ;)
Nah, de rips van tegenwoordig lopen al flink op :) Ikzelf ga voornamelijk voor de 8.5gig rips van films.
 
Terug
Bovenaan