• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

hoelang wachten op een modem

  • Onderwerp starter Onderwerp starter hutje
  • Startdatum Startdatum
H

hutje

Is het normaal dat je een maand moet wachten op je modem voor fiber 60?
5 Juli een upgrade gedaan, 7 juli de hdmediabox ontvangen. Na 4x bellen naar de klantenservices
met 4 x een andere belofte dat het modem zou komen. Maar je raad het al tot nu toe nog steeds niets ontvangen.
Wel al bij elkaar voor 1 1/2 uur x 10 cent per minuut aan de telefoon gehangen, om steeds maar met een kluitje in het riet gestuurd te worden.
Zijn er nog meer mensen die dit hebben mee gemaakt, of het is de services van upgraden wel goed gegaan.
Ik word zo wel een beetje moedeloos van UPC. :'( :'( :'( >:(
 
29 juni alles besteld..Het totaalpakket en een 2e HD-TV box,

2e Box ontvangen na 4 dagen, de rest nog niet, meerdere malen gebeld met UPC hierover was het vorige week maandag ineens geannulleerd?¿? dus weer opnieuw besteld dat totaal pakket, teller staat nu (Bijna) op 4 weken.

(Fiber 120+HD-TV DVR+Bellen Onbeperkt EU)

Wel hebben we ter compensatie voor het lange wachten 1 maand gratis het huidige internet gratis (Het oude Extreme 25 mbit download bij 2.5 mbit upload á 60 euro p/mnd)

na de nieuwe bestelling wachten we nu dus 1 week + de 3 van ervoor is dus samen 4 weken
 
In jouw geval Masterinc. Ik durf te wedden dat het te maken heeft met de aanvraag van je tweede box. Doordat je twee bestellingen hebt gedaan welke eigenlijk twee aparte producten zijn komt één daarvan in een vreselijke vertraging. Iets soortgelijks gebeurt met klanten die een opzegging en tegelijk een pakket willen omzetten. Het advies is dus om twee totaal verschillende orders niet tegelijk te laten doorvoeren.
 
dat totaalpakket is nu dus ook apart besteld omdat de vorige keer alles geannuleerd was, behalve dan die 2e mediabox, die hebben we al, dus dan zou het nu toch vrij snel moeten gaan aangezien er maar 1 order staat nu ipv 2 zoals vorige keer.

We wachten het af
 
hehe. eindelijk het modem binnen.
Het koste toen nog wel 5 minuten voor de kables aan te sluiten, maar het activeren heeft 5 uur geduurd.
Kleine bij komstigheid, tweede mediaplayer is nu wel uitgeschakeld. Dus maar weeeeeeeeeer bellen naar de HD. :'( :'(
 
baba, wacht hier nog steeds, wel opnieuw moeten bestellen alleen het Totaal Pakket, ben daar alweer een week verder mee nu, dus staat totaal op zo'n 4,5 weken , maja misschien wordt het wachten beloond met een All in one modem (Inet + Telefonie) en alles direct aan het werk ;)
 
ik had het pakket binnen 1 week in huis :-)

Werkt alleen niet optimaal maar goed 70 a 80 is ook voldoende
 
Terug
Bovenaan