H
hutje
Is het normaal dat je een maand moet wachten op je modem voor fiber 60?
5 Juli een upgrade gedaan, 7 juli de hdmediabox ontvangen. Na 4x bellen naar de klantenservices
met 4 x een andere belofte dat het modem zou komen. Maar je raad het al tot nu toe nog steeds niets ontvangen.
Wel al bij elkaar voor 1 1/2 uur x 10 cent per minuut aan de telefoon gehangen, om steeds maar met een kluitje in het riet gestuurd te worden.
Zijn er nog meer mensen die dit hebben mee gemaakt, of het is de services van upgraden wel goed gegaan.
Ik word zo wel een beetje moedeloos van UPC. :'( :'( :'(
5 Juli een upgrade gedaan, 7 juli de hdmediabox ontvangen. Na 4x bellen naar de klantenservices
met 4 x een andere belofte dat het modem zou komen. Maar je raad het al tot nu toe nog steeds niets ontvangen.
Wel al bij elkaar voor 1 1/2 uur x 10 cent per minuut aan de telefoon gehangen, om steeds maar met een kluitje in het riet gestuurd te worden.
Zijn er nog meer mensen die dit hebben mee gemaakt, of het is de services van upgraden wel goed gegaan.
Ik word zo wel een beetje moedeloos van UPC. :'( :'( :'(

