H
hugo2
ja hoe zit het nou he
ben op de site van Ziggo geweest en gekeken naar van alles
maar snap er niks van vind het zeer onduidelijk hoe ze het regelen
als ik gewoon naar internet kijk voor de snelheden dan klopt wat ik heb ,maar wat heb ik nu z1 z2 z3 of alles in 1
waar kan ik dat terug vinden ,of weet iemand daar een antwoordt op
ik vind dat ze de mensen in ieder geval wel beter hadden in kunnen lichten
en ons niet zo maar laten afwachten over hoe en wat
groetjes een toch tevreden klant :lol::lol:
ben op de site van Ziggo geweest en gekeken naar van alles
maar snap er niks van vind het zeer onduidelijk hoe ze het regelen
als ik gewoon naar internet kijk voor de snelheden dan klopt wat ik heb ,maar wat heb ik nu z1 z2 z3 of alles in 1
waar kan ik dat terug vinden ,of weet iemand daar een antwoordt op
ik vind dat ze de mensen in ieder geval wel beter hadden in kunnen lichten
en ons niet zo maar laten afwachten over hoe en wat
groetjes een toch tevreden klant :lol::lol:
??