• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

hoe zit het nou met die mediabox updates????? ziek van!!

  • Onderwerp starter Onderwerp starter denof
  • Startdatum Startdatum
D

denof

ik wordt er doodziek van... zit je midden in het nieuws, of een film of wat dan ook, en dan krijgt die tv/mediabox weer zon update.... en dat gewoon 9 keer per dag...

hoe zit dat nou? kan het niet gewoon 1 keer snachts? of is het om te zieken, en het altijd als je zit te kijken naar tv??

ik heb het er helemaal mee gehad... dit zou upc wel eens kunnen veranderen...

groet van ed
 
Meestal teken of box kapot, of slechte signaal naar je box toe, voordat je gaat bellen ff je kabels langs lopen.
 
Een Mediabox zal enkel in de volgende situaties updaten:
- Herstart van de Mediabox (spanning eraf, spanning erop)
- 10 Minuten standby

In alle andere situaties waarbij je de melding krijgt te zien dat er een software update plaatstvindt, is de Mediabox gewoon gecrasht.
 
denof zei:
ik wordt er doodziek van... zit je midden in het nieuws, of een film of wat dan ook, en dan krijgt die tv/mediabox weer zon update.... en dat gewoon 9 keer per dag...

hoe zit dat nou? kan het niet gewoon 1 keer snachts? of is het om te zieken, en het altijd als je zit te kijken naar tv??

ik heb het er helemaal mee gehad... dit zou upc wel eens kunnen veranderen...

groet van ed

Ik heb dit zelf 1 keer meegemaakt met mediabox. Mischien bij jou dezelfde oorzaak: er had een update plaatsgevonden maar die was niet goed gegaan. Hierdoor komt het update gebeuren in een "loop" terecht. Bij mij bood toen een reset en terugzetten naar fabriekinstellingen uitkomst. Misschien bij jou dan ook? Weet niet welke box jij hebt dus wellicht toch een belletje naar Heldesk proberen en hopen dat wachttijd meevalt?
 
hier is het sinds vanmiddag 15.30 weer hopeloos met de updates (10x in 60 min) en dat tijdens PSV-Ajax
 
Mensen neem nou een goeie raad van mij aan, neem contact op met een webcare medewerker van upc, ik heb het ook gedaan en alle problemen zijn opgelost.
Geen dure telefoontjes gewoon op dit forum een mailtje.
Webcare medewerker NESTA heeft mij meerdere keren perfect geholpen. ;)
 
frizti zei:
hier is het sinds vanmiddag 15.30 weer hopeloos met de updates (10x in 60 min) en dat tijdens PSV-Ajax

Tijdens psv-ajax? Dat had veel erger gekund, je zult zelf ondertussen ook wel weten dat je helemaal niks gemist hebt, al had die update anderhalf uur geduurd ;)
 
dvanhul zei:
Tijdens psv-ajax? Dat had veel erger gekund, je zult zelf ondertussen ook wel weten dat je helemaal niks gemist hebt, al had die update anderhalf uur geduurd ;)

Yeah, imagine if it would happen during a football game Packers vs Steelers Super Bowl XLV!
 
@denof en frizti,

Zoals Sylvester(rr) al aangeeft gaat een box alleen updaten als deze in standby staat of gereset wordt.

Bij jullie is er dus wat anders aan de hand. Kunnen jullie mij een PM sturen met daarin jullie postcode en huisnummer? Dan ga ik kijken wat er aan de hand is.
 
Terug
Bovenaan