Hoe zit dat?

S

Sk8erDreads

Hey,
Ik overweeg een breedband abonnement op Chello te nemen.
Ik heb hier en daar wat op internet gekeken, en zag dat er veel klachten over chello zijn.
Nu wil ik graag weten wie mij het abonnement afraad of juist aanraad en waarom.
Ik zal heel blij zijn als er iemand op reageert... ;D
 
M

Messenger

Beste Sk8erDreads,

eigenlijk moet je voor jezelf afwegen wat je het belangrijkst vindt.

Ik heb chello gekozen omdat het een stuk sneller en relatief veel goedkoper was dan een 56k-modem.

En voor de rest ondervind ik niet zo veel problemen met chello. Het kan wel eens gebeuren dat er een tijdje geen internet is of de snelheid neemt af op bepaalde tijden. Maar dat is zeker niet iets om over te klagen.
Alhoewel de meeste mensen daar soms anders over denken.
Meestal is de reden bijna altijd de onwetendheid van de gemiddelde internetgebruiker. (remedie: veel informatie zoeken en lezen)

Informatie over breedband-internetaanbieders kun je vinden op:
https://www.mordax.nl/
https://www.coax.nl/links/index.php

Groeten Messenger
 
Topicstarter
Topicstarter
S

Sk8erDreads

Heel erg bedankt messenger.
Mag ik je misschien nog iets vragen?
Iets wat ik van veel mensen hoor is dat er veel fouten gebeuren met de rekeningen van UPC breedband. Maar aangezien ik daarmee nooit problemen heb gehad met UPC tv, vraag ik me af of dat echt waar is.
Weet jij daar misschien nog iets over?
Nogmaals bedankt!
 
L

Laurens

De rekeningen van upc willen nog wel 's misgaan ja, maar toch zou ik het daarom niet laten, want meestal gaat het wel gewoon goed.
 
D

Dieaan

Als je in de regio Rotterdam woont zou ik het NIET doen, het is even goed gegaan, maar de laatste tijd is het weer klote.

Sinds begin deze maand ben ik over op adsl van speedlinq, en ik ben er maar wat blij mee. Een multimodum waar ik legaal 4 pc's aan kan hangen. Een jaar lang fastsnelheid, die ook echt fast is, voor de prijs van een lite abo -35 euro p.m.-. En een helpdesk die wel fatsoenlijk reageert, de nota's krijg ik netjes via mail toegestuurd. Ik ben echt heel blij dat ik van Chello af ben.

Eind deze maand is chello bij mij finito. Btw, na 1 fax kreeg ik wel de bevestiging van mijn opzegging. Nu nog afwachten op bericht voor het ophalen van het modum. Ik heb voor alle zekerheid begin januari mijn automatische afschrijving stop gezet, dan hoef ik in elk geval niet te wachten op de borg van het modum. Niet correct, maar ik zie wel wat er gebeurt.
 
I

iemoe

hmm...ik woon ook in Rotterdam en eigenlijk heb ik totaal geen klachten. de luttele keren dat ik de helpdesk heb moeten bellen (3 keer sinds maart 2002), waren ze goed bereikbaar en hebben ze me ook goed geholpen. ;D

de mensen met klachten/slechte ervaringen hebben altijd de grootste bek en de mensen zonder klachten hoor je eigenlijk nooit. (dit is trouwens geen aanval op jou, Dieaan :) )

ik hoor ook wel vaker dat het misgaat in Rotterdam, maar volgens mij zijn er meer mensen zonder problemen dan mensen met problemen.

mijn advies zou zijn te kijken wat jij zelf zoekt bij een abbo, misschien dat Chello een soort van proefabbo heeft?

succes!
 
S

sonja

Ik woon in Spijkenisse, De eerste maanden niets dan ellende met rekeningen die niet kwamen, of niet klopte, maar nu is sinds Sept.alles goed geregeld door Chello,er is een nieuw aansluit datum genomen in Sept. en vanaf toen is het goed gegaan.De maanden daarvoor zijn kwijt gescholden.
De problemen die ik nu nog heb heeft met de snelheid te maken,paar weken goed paar weken een slak.
Maar verder geen problemen met Chello.
 
E

Enrico

Over de rekeningen zal ik het maar niet meer hebben.
Inmiddels heb ik alle UPC "diensten" (na de tweede spookrekening) opgezegd.
Maar even om je een idee te geven hoe nauwkeurig Chello te werk gaat;
Lees maar eens de advertentie van Chello die op deze pagina staat en tel de spelfouten(zeg maar gerust blunders).
Het begint al met Chello Stikes back.
Voor zo'n groot bedrijf is dat echt een schande en zegt derhalve veel over de mentaliteit.

Succes met je keuze

:-[
 
Bovenaan