• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

hoe zet ik wissel gesprek uit ?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter lummel
  • Startdatum Startdatum
L

lummel

tijdens het telefoneren hoor ik van die irritante piepjes een wissel dus maar hoe zet ik die uit
zodat de 3e partij in ingesprektoon krijgt ipv de gewone overgaande toon ? :P
kan dit met een code of zo ?
 
330d zei:
https://forum.upclive.nl/thread.jspa?messageID=16366




Oké dank je heb m door ff bellen of mailen
bedankt voor je snelle reactie,
 
Terug
Bovenaan