T
teweem
Hallo,
Ik heb een Scientific Atlanta modem en wil een wireless router installeren.
Het is een Linksys WRT54G routeren.
De webpagina voor het inregelen van de router is te zien.
Alles is default ingesteld en staat op DHCP.
Ik had verwacht dat de verbinding van de router naar het modem gelijk zou werken. Helaas dus niet. Ook is het modem niet te pingen.
Hoe moet de router ingesteld worden om het werkende te krijgen?
Mvg.
Teweem.
Ik heb een Scientific Atlanta modem en wil een wireless router installeren.
Het is een Linksys WRT54G routeren.
De webpagina voor het inregelen van de router is te zien.
Alles is default ingesteld en staat op DHCP.
Ik had verwacht dat de verbinding van de router naar het modem gelijk zou werken. Helaas dus niet. Ook is het modem niet te pingen.
Hoe moet de router ingesteld worden om het werkende te krijgen?
Mvg.
Teweem.