• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

hoe werkt dat met het 3 in 1 pakket??

  • Onderwerp starter Onderwerp starter teusjuh
  • Startdatum Startdatum
T

teusjuh

hallo ik heb nu deze abbonomenten van upc digital

-std radio en tv pakket
-internet power
-telefoon onbeperkt
-upc digital royal+dvr met extra pakket

als ik dit nu laat omzetten naar zo''n 3 in 1 pakket dan krijg ik die royal+dvr toch gratis??
maar ik wil wel me extra pakket op digital tv houden turks zender pakket is dat van 8 euro
die komt toch appart er bij op de factuur?

want dan wil ik de volgende optie

-internet 10mbps
-bellen onbeperkt
-upc digital royal+dvr

samen met me extra pakket kom ik dan uit op 53 euro ipv van de 56 van nu exclusief std radio en tv kosten
ik weet het scheelt maar 3 euro maar het internet is dan ook weer een stukje sneller:P

en als ik bel hoelang duurt het dan voordat het omgezet is???

ik hoop dat iemand me hier op kan beantwoorden
ik had al ff de search gebruikt maar kon zo snel niks vinden er over
 
Je gaat er inderdaad op vooruit als je een 3in1 pakket neemt.Maar hoe lang de omzetting duurt,zou ik niet weten.Hoewel de aanloop problemen niet meer zijn,zou dus best snel gerealiseerd kunnen worden.
 
ja ik heb alles in principe al gewoon in huis staan er voor ze moeten alleen me internet verbinding in de praktijk wijzigen naar 10mbps

maar hoelang het administratief duurt weet ik ook niet
 
Je gaat alleen wel weer een nieuw jaarcontract aan op de dag van verandering.

Dat hoeft natuurlijk geen probleem te zijn als je tevreden bent.
Als je twijfelt aan overstappen dan moet er goed over nadenken.
 
ja dat contract maakt niet uit want ik ben nog geen maand aangesloten
dus of ik er nu 13 maanden aan vast zit of 12 dat maakt ook niet zo verschil
 
Let er wel op dat analoge TV + radio nog boven op het 3-in-1 tarief komt. Die moet je er nog bijtellen (mits je dat niet gedaan hebt).
 
ja dat weet ik ja

maar dan nog scheelt het 3 euro

die 3 eurie maakt me niet uit maar het internet is een stuk sneller voor minder geld
dat vind ik interesanter ;D
 
teusjuh zei:
ja ik heb alles in principe al gewoon in huis staan er voor ze moeten alleen me internet verbinding in de praktijk wijzigen naar 10mbps

maar hoelang het administratief duurt weet ik ook niet

Ik heb het in de ochtend aangevraagd, ben naar me werk gegaan en in de avond was me internet al op de juiste snelheid. Even telefonisch bestellen gaat het snelst :)

Vorige keer met downgraden van me pakket (wel al heel wat maanden geleden) was het met 10 min gepiept om de nieuwe snelheden te krijgen!

met andere woorden. Heel snel !
 
ik ben al in pm overleg er over met forestma ;)
maar dat ging snel dan idd voor jou
hopen dat het bij mijn ook lekker snel gaat ;D
 
Ik heb ook een 3 in 1 pakket, scheelt me 20 euro in de maand met het oude wat ik had. :)
 
Terug
Bovenaan