Mijn webspace is geactiveerd. Ik kan echter nergens op de site van Ziggo vinden hoe ik een eigen internetpagina kan uploaden. Is er een FTP mogelijkheid?
Ziggo beantwoord vragen hierover door te linken naar Tess. En die vindt geen antwoord.
Weet iemand hoe het werkt?
Alvast bedankt,
JeWe
Ziggo beantwoord vragen hierover door te linken naar Tess. En die vindt geen antwoord.
Weet iemand hoe het werkt?
Alvast bedankt,
JeWe
ops: