zal het nog even kort vertellen wat het ver haal is. Ik woon nog bij mijn ouders thuis en in de afgelopen jaren heb ik internet afgenomen en mijn moeder kabel en digitale tv. Nou wil ik het huis uit en daar past in deze tijd geen upc bij + mijn contract liep bijna af. Ouders wilden wel upc internet behouden. En daarom heb ik het opgezegd (oktober) en mijn vader op naam van mijn moeder een internet abbo aangevraagd (14-11 toen lag het internet er kompleet af) contract nummer e.d klopte helemaal. Door onduidelijke redenen is er administratief heleboel fout gegaan bij upc wat resulteerde dat mijn moeders naam op mijn contract stond kabel en internet op mijn klantnr. (wat niet te bedoeling was) en dat moeders digitaal had op gezegd ( wat ook niet waar was want er was totaal zowel van upc als van moeder geen reden voor opzegging). en dit is in een tijdsbestek van 3(!) weken op dus simpel internet te krijgen en uiteindelijk kwam op vrijdags retourdoos voor mediabox en toen is mijn moeder kwaad geworden en heeft alles laten annuleren. Nou gaan er zeer sterke geluiden op om toch upc weer te nemen, maar er zit een grote angst erin om dat ik en mijn moeders klantnr. er nog in hangen dat het weer administratief een choas wordt en dat we aan het einde van de rit nog niks hebben. Dus vandaar dat deze klantnr. er uit moeten om gezeur te voorkomen, maar via de helpdesk kunnen ze niets doen.