• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Hoe te handelen?!

  • Onderwerp starter Onderwerp starter post
  • Startdatum Startdatum
P

post

Na problemen vanaf oktober/november te hebben gehad en alles eind november de deur uit te hebben gegooit ( zo erg was het dus na respectievelijk 10 en 20 jaar klant te zijn). Maar zowel mijn als mijn moeders contractnr./klantnr. Staan nog steeds in het systeem van upc en is ook veroorzaker van de ellende en de opzegging. Nou wilt men hier op een andere naam met een nieuw contract wat gaan aanvragen maar de angst is groot omdat ik en mijn moeder er nog inhangen, dat het wederom een gigantische administratieve puinhoop wordt. iemand suggesties/ideeen hoe te handelen en hoe ik die twee klantnummers eruit krijg om gezeur te voorkomen.

mvg
 
Wat bedoel je nou precies?

Als je de klantnummers eruit wil hebben zou ik de helpdesk bellen als dat niet wil baten
zou ik het daarna naar een van de administratieve medewerkers hier een pm sturen

Wassily-UPC of Ryan-UPC
 
Zie: https://ziggoforum.nl/topics/17317/
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Helpdesk is geen optie al 3x gebeld en wordt ijskoud gezegd dat dat niet mogelijk is. Misschien als ik me modem borg terug krijg.
 
Ik snap het probleem niet helemaal. Je hebt alles opgezegd en neem nu niets af. Nu wil je opnieuw producten aanvragen maar onder een andere naam. Wat is nu het probleem? En waarom wil je dat uberhaupt? UPC bewaard de gevegens van oude klanten nog een tijdje na de opzegging net zoals enkel ander bedrijf dat logischerwijs doet.
 
zal het nog even kort vertellen wat het ver haal is. Ik woon nog bij mijn ouders thuis en in de afgelopen jaren heb ik internet afgenomen en mijn moeder kabel en digitale tv. Nou wil ik het huis uit en daar past in deze tijd geen upc bij + mijn contract liep bijna af. Ouders wilden wel upc internet behouden. En daarom heb ik het opgezegd (oktober) en mijn vader op naam van mijn moeder een internet abbo aangevraagd (14-11 toen lag het internet er kompleet af) contract nummer e.d klopte helemaal. Door onduidelijke redenen is er administratief heleboel fout gegaan bij upc wat resulteerde dat mijn moeders naam op mijn contract stond kabel en internet op mijn klantnr. (wat niet te bedoeling was) en dat moeders digitaal had op gezegd ( wat ook niet waar was want er was totaal zowel van upc als van moeder geen reden voor opzegging). en dit is in een tijdsbestek van 3(!) weken op dus simpel internet te krijgen en uiteindelijk kwam op vrijdags retourdoos voor mediabox en toen is mijn moeder kwaad geworden en heeft alles laten annuleren. Nou gaan er zeer sterke geluiden op om toch upc weer te nemen, maar er zit een grote angst erin om dat ik en mijn moeders klantnr. er nog in hangen dat het weer administratief een choas wordt en dat we aan het einde van de rit nog niks hebben. Dus vandaar dat deze klantnr. er uit moeten om gezeur te voorkomen, maar via de helpdesk kunnen ze niets doen.
 
Zoals eerder aangegeven,stuur één van de webcare leden een PM.
Zij kunnen je verder helpen dan dat de hele helpdesk ooit kan.
Zie voor namen mijn eerder geplaatste berichtje.
 
Als je nu helemaal niks hebt van UPC dan zou het geen probleem moeten zijn. Waarom moet het oude klantnummer dan eruit? Ze kan gewoon alles aanragen op haar naam. Zou geen probleem mogen zijn.
 
.
knuffa zei:
Als je nu helemaal niks hebt van UPC dan zou het geen probleem moeten zijn. Waarom moet het oude klantnummer dan eruit? Ze kan gewoon alles aanragen op haar naam. Zou geen probleem mogen zijn.

Het punt is ook niet dat mijn vader het wel of niet kan aanvragen (want alles gaat dan naar mijn vader). Upc maakt gewoon de administratieve fouten waardoor het weer misgaat. omdat ik en mijn moeder nog in het systeem zitten en dat schijnt heel moeilijk te zijn omdat dus uit elkaar te houden.. Als mijn vader het nu aanvraagd flikt upc het gerust om het hele spul op mijn of van mijn moeders naam/klantnr. te zetten en dan beloven ze continu dat het goed komt en dat het binnen 24 uur geregeld is en duizend maal excuus terwijl je zwart op wit alles goed heb staan en als je dat 3 weken lang hoort dan ben je het goed zat
 
Ah dat is wat anders. Je bent nu al bang dat er iets fout gaat voor die uberhaupt gemaakt is. Deze situatie is wel anders als voorgaande. Zoals ik het lees zijn er toen meerdere producten geweest op verschillende namen. Jij bestelt internet.... Je moeder bestelt DTV..... Je vader neemt telefonie. Even een gek voorbeeld maar dan worden inderdaad sneller fouten gemaakt bij nieuwe mutaties. Want die persoon geeft waarschijnlijk zijn eigen naam door maar verandert het product dat een ander aangevraagd heeft. Volg je het een beetje? :P Ik zou nu alles aanvragen onder één naam en alle gegevens goed controleren met de medewerker (naam inclusief voorletters, geboortedatum, adres, betalingsgegevens enz.) dan moet het goedkomen. :)
 
Terug
Bovenaan