• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Hoe (sommige) linux-gebruikers over Windows denken....:-)

  • Onderwerp starter Onderwerp starter ko
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
K

ko

Een reactie van een amerikaanse vriend van me (hij herstelt computerproblemen):
I just spent the last 16 hours digging out a nasty root-kit and a handful of trojans from a WinXP laptop for a customer. Thank god people still use windoze so I can stay busy. I need the $$
en het antwoord van een andere linux-gebruiker (die ook dat soort werk doet):
I hear you, my brutha.
I love Windows. Click that popup, open that attachment. Cha-ching.
 
En jij Ko, hoe denk jij over Windows en gebruik je het nog ?
 
Ach ja zo gaat het over en weer.

Maar is dit niet iets voor in "Lucht uw hart" ?
 
Voor lucht u hart moet er toch eerst stoom uit de oren komen speciaal wat betreft UPC.

Ko geeft er een knipoog bij
Linux Mac of windows het is maar net wat je nodig heb en gewend ben en ieder systeem heeft zo zijn voor en nadelen.
En windows is nu eenmaal aantrekkelijk ook voor beginners oftewel ook voor de zogenaamde op alles klikkers.

Mijn eerste aanraking met Unix/Linux was op de HCC dagen waar ik me afvroeg wie zijn die mensen achter dat geel zwarte band met de waarschuwing niet voor windows gebruikers. ;)
Ook daar verschillende stammen o.a DOS, Windows, Unix/linux, Commodore, XS4all (wat toen meer op een kerk voor een select groepje internetters leek dan een service provider) en KPN het er nog niet voor het zeggen had en heel veel zelfwerkzaamheid.
En kabel was toen alleen bekend voor TV ontvangst.

Ik ben een tevreden windows gebruiker, ik probeer mijn systeem zo veilig mogelijk te maken en houden en problemen los ik zelf op en daarin zal ik niet veel verschillen van de linux gebruiker.
 
wat-nou-weer zei:
En jij Ko, hoe denk jij over Windows en gebruik je het nog ?
Ja hoor, Win7 SP1 op mijn beide laptops en desktop-testmachine en computer van mijn vrouw.
XP-SP3 op een mini desktop-pc (zonder keyboard) die aan mijn LCD-TV hangt. Maar op alle computers (behalve de XP-desktop) staan ook een of meerdere linux distributies....:-).

Ik denk dat de Win7 installatie op mijn HP-laptop eens opnieuw gedaan moet worden. Na 15-16 maanden begint 'ie toch (merkbaar) te vertragen. Daar heb ik bij mijn linux distributies geen last van.
 
Ik vond de opmerkingen in de eerste post zo leuk, omdat die gedaan werden door fervente linux-gebruikers die hun boterham verdienen aan Windows/windwosgebruikers.

...Cha-ching....:-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan