M
margriet
Vandaag de Thompson DCI 622 binnen gekregen ter vervanging van de DCI 62. Wat blijkt: maar 1 scartaansluiting zodat we ons surroundsysteem nu rechtstreeks op de TV moeten gaan aansluiten i.p.v. via de mediabox. Tot zover moet het gaan lukken, lijkt mij. Maar hoe krijgen we nu radio-ontvangst op ons surroundsysteem?

