• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Hoe nu verder met openstaande Horizon orders na 27 september?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter appiesan
  • Startdatum Startdatum
A

appiesan

Hoi mede chelloo'ers.
Dit is vooral een berichtje bedoelt voor mensen,
die net zoals ik nog steeds geen bevestiging (lees horizon box) hebben ontvangen van UPC.

Ik ben langs de UPC winkel gegaan hier in Dordrecht en heb mee mogen kijken op de bestel pc.

Mijn bestelling 11 september --> order status bij UPC --- > failed.
Mijn bestelling opnieuw ingevoerd door UPC op 19 september ----> status failed
Vandaag (27 september) op advies winkel bestelling opnieuw geplaatst....

Huh?
Ja inderdaad.

Volgens medewerker staan alle nog openstaande orders op cancelled en worden deze handmatig in India doorgevoerd.
Er schijnen nu nog genoeg boxen te zijn, maar alles is afhankelijk van hoe snel je order daar opgepakt wordt.

Nu de ham vraag voor ons wachtende....
Wat gaat er met ons gebeuren na 27 september als UPC landelijk gaat adverteren?

Ik zou graag een bevestiging van UPC ontvangen dat wachtende eerst netjes afgehandeld worden nu er nog voorraad is.

De levertijd is nu al opgehoogd naar 15 werkdagen.

Ik ga deze vragen ook voorleggen aan Jordy in de hoop dat hij ze beantwoordt kan krijgen.

Eventuele reacties zal ik hier plaatsen, tenzij Jordy hier zelf zijn bevindingen plaatst natuurlijk
 
ik wacht nou ook dik 3 weken op m'n bestelling die ik gedaan heb. Het gaat hier om een niet horizon pakket maar om een normaal alles in 1 wanneer woord die nou opgevoerd?
 
meneertje zei:
ik wacht nou ook dik 3 weken op m'n bestelling die ik gedaan heb. Het gaat hier om een niet horizon pakket maar om een normaal alles in 1 wanneer woord die nou opgevoerd?
Het gaat niet over de Horizon box?
Dan is je bericht hier offtopic.
 
Ik heb op 20 oktober september besteld en ook nog geen bevestiging gehad of T&T code. Wel een standaard mailtje dat het allemaal vertraagd is en een overstapformulier (die het niet doet). @JordyUPC hoe lang denk je dat het nog gaat duren?
 
Sand0rf zei:
Ik heb op 20 oktober besteld en ook nog geen bevestiging gehad of T&T code. Wel een standaard mailtje dat het allemaal vertraagd is en een overstapformulier (die het niet doet). @JordyUPC hoe lang denk je dat het nog gaat duren?

In de toekomst bestellen? ;)
 
Veranderd ;)
Zou mij trouwens niks verbazen dat als ik hem op 20 oktober bestel dat hij dan eerder hier is.
 
Jordy-UPC zei:
@Appiesan,

Je horizon box wordt vandaag geleverd. Excuses voor de vertraging!

Inderdaad ontvangen :D
Zit nu naar mooie plaatjes op de tv te kijken 8)
 
Ahhh appiesan.. te laat... Of nee je hebt nog 7 dagen...
The Road of no return...
 
Helaas wacht ik ook nog steeds sinds 7 sept Telefonisch besteld te hebben.

Bestelling is al meerdere keren geescaleerd door Upc intern. Helaas no results

Wat moet ik doen? Bellen, done it, al vele keren zonder resultaat. Iemand van Upc een idee wanneer ik hem krijg?
 
Terug
Bovenaan