hoe noem je dit???

S

sonja

Dit is een reaktie van UPC op een klacht van de NMA.

De woordvoerder vindt het jammer dat de klachten over het bedrijf terecht komen bij de Consumentenbond en andere instanties. "Wij willen het zelf ook graag weten. Dan kunnen we er ook wat aan doen. Als klachten bij andere instellingen terechtkomen, kunnen we die niet verhelpen. We hebben liever dat klanten rechtstreeks contact opnemen met onze telefonische hulpdienst."

Bron:https://nu.nl/news.jsp?n=125868&c=50
 
L

Laurens

Dom. Voordat mensen hun klacht sturen naar de consumentenbond hebben ze het al lang bij UPC zelf geprobeerd.
 
M

Morpheus

Als UPC nou hun klachten netjes zouden afhandelen, dan zouden mensen hun klachten daar wel naartoe sturen.
 
Topicstarter
Topicstarter
S

sonja

sonja 49 zei:
Dit is een reaktie van UPC op een klacht van de NMA.

"Wij willen het zelf ook graag weten. Dan kunnen we er ook wat aan doen.

Hier gaat het mij om!!!!graag weten??? er wordt genoeg gebeld, en gemaild dacht ik zo.
Aan doen!!!! Wanneer!? Kijk eens naar al die klachten hier op het forum.
 
E

Ex-ChelloSupport

sjappie zei:
Tja en als er geen klachten waren zou er ook geen helpdesk nodig zijn en kunnen de kosten naar beneden.

Hey, iemand moet het handje vasthouden als er weer een emailaccount geinstallerd moet worden! ::) :P
 
Bovenaan