G
grandduke3
Nog even en we kunnen nergens meer legaal downloaden (FTD dicht en ondertussen een flink aantal websites)
Wat zijn straks de gevolgen als we geen kant meer uit kunnen?
Nu kunnen we met spotnet nog wel wat vinden maar als Tim (lees Brein) hier op een of andere manier ook een stokje voor steek is het over en uit.
Wat zijn de gevolgen dan voor ons allemaal?
Hou jij je duren abonnement aan bij UPC
?
Ik niet ik zeg gelijk mij abonnement (60 Mbit) op want heb ik niet meer nodig
Ik neem dan wel ergens een of ander goedkoop abonnement.
Ik heb ondertussen op diverse fora zitten lezen en met mij zullen dit veel mensen doen.
Wat zijn de gevolgen voor UPC en de andere providers?
Denk dat er een aantal hun deuren wel kunnen sluiten als half Nederland zijn snelle abonnement opzegt.
Wat zijn de gevolgen voor de economie?
- Providers veel minder inkomsten dus moet er personeel uit.
- Usernet aanbieders kunnen ook wel stoppen denk ik zo.
- lege dvd's en cd's worden een stuk minder verkocht.
Zo maar een paar dingen die bij mij opkomen en volgens mij nog geen eens zo vreemd zijn.
Hoeveel banen gaat dit dan kosten?
Is dit het allemaal waard om voor de grote muziek en filmmaatschappijen bedrijven net nog iets meer winst binnen te halen?
Waarom komt en toch maar geen goed alternatief om tegen een kleine vergoeding dingen te kunnen downloaden?
Hier mee zou alles in eens een stuk anders worden omdat we dan een alternatief hebben.
Ik ga echt geen cd's of dvd's kopen mocht het helemaal over zijn met downloaden uit de nieuwsgroepen.
Cd's kopen doe ik sinds 1998 niet meer. Ik was op vakantie in Canada en betaalde daar voor nieuwe cd's tussen de 17 en 21 gulden ja ook Andre Rieu lag in de schappen voor die prijs.
Wat moest ik toen in Nederland betalen voor de zelfde cd's 40 gulden, dat was voor mij het punt dat ik mij niet langer liet naaien door die platen bazen.
Zou ik meer naar de bioscoop gaan denk het niet, kijk wel films op tv of zo.
Alles wat ik nu aan films download zo ik toch nooit allemaal gaan kijken in de bios of kopen.
Dus willen ze wat verdienen zeg ik maak nu eerst eens een goed alternatief voor dat je alles probeer te stoppen met alle gevolgen van dien.
Ben benieuwd hoe andere hier over denken.
Ik wilde het gewoon even kwijt want ik vind Nederland een vreemd land aan het worden met uitspraken van rechters die eigenlijk niet kloppen.
oh en voor de liefhebber https://petities.nl/petitie/ftd-moet-blijven Vul deze maar in wie weet.
Wat zijn straks de gevolgen als we geen kant meer uit kunnen?
Nu kunnen we met spotnet nog wel wat vinden maar als Tim (lees Brein) hier op een of andere manier ook een stokje voor steek is het over en uit.
Wat zijn de gevolgen dan voor ons allemaal?
Hou jij je duren abonnement aan bij UPC
?Ik niet ik zeg gelijk mij abonnement (60 Mbit) op want heb ik niet meer nodig
Ik neem dan wel ergens een of ander goedkoop abonnement.
Ik heb ondertussen op diverse fora zitten lezen en met mij zullen dit veel mensen doen.
Wat zijn de gevolgen voor UPC en de andere providers?
Denk dat er een aantal hun deuren wel kunnen sluiten als half Nederland zijn snelle abonnement opzegt.
Wat zijn de gevolgen voor de economie?
- Providers veel minder inkomsten dus moet er personeel uit.
- Usernet aanbieders kunnen ook wel stoppen denk ik zo.
- lege dvd's en cd's worden een stuk minder verkocht.
Zo maar een paar dingen die bij mij opkomen en volgens mij nog geen eens zo vreemd zijn.
Hoeveel banen gaat dit dan kosten?
Is dit het allemaal waard om voor de grote muziek en filmmaatschappijen bedrijven net nog iets meer winst binnen te halen?
Waarom komt en toch maar geen goed alternatief om tegen een kleine vergoeding dingen te kunnen downloaden?
Hier mee zou alles in eens een stuk anders worden omdat we dan een alternatief hebben.
Ik ga echt geen cd's of dvd's kopen mocht het helemaal over zijn met downloaden uit de nieuwsgroepen.
Cd's kopen doe ik sinds 1998 niet meer. Ik was op vakantie in Canada en betaalde daar voor nieuwe cd's tussen de 17 en 21 gulden ja ook Andre Rieu lag in de schappen voor die prijs.
Wat moest ik toen in Nederland betalen voor de zelfde cd's 40 gulden, dat was voor mij het punt dat ik mij niet langer liet naaien door die platen bazen.
Zou ik meer naar de bioscoop gaan denk het niet, kijk wel films op tv of zo.
Alles wat ik nu aan films download zo ik toch nooit allemaal gaan kijken in de bios of kopen.
Dus willen ze wat verdienen zeg ik maak nu eerst eens een goed alternatief voor dat je alles probeer te stoppen met alle gevolgen van dien.
Ben benieuwd hoe andere hier over denken.
Ik wilde het gewoon even kwijt want ik vind Nederland een vreemd land aan het worden met uitspraken van rechters die eigenlijk niet kloppen.
oh en voor de liefhebber https://petities.nl/petitie/ftd-moet-blijven Vul deze maar in wie weet.



